![]() |
|
||||
|
||||
![]() spiegels zou ik idd ook origineel laten,altijd beter
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en frank heeft mijn chroom bumpers ![]() |
|
|||
|
|||
![]() @ frank en buuntje. Goeie zaak. Allemaal mooie bumpers. _Zo gister weer ff aan't sleutelen geweest. Redelijk wat gedaan maar er zat heel wat tegen. Dynamo ff stuk afgehaald. En van de steun. Zaten beide te dicht bij de motorsteun. Radiateur kap paste niet. Balen want die was mooi in de poeder coat. De geen die bij t blok hoort past ook niet wegens t clipje aan de bovenkant. Dus de oude maar verbouwd. Verders heb ik weer een koppeling en kan ik weer straks en soepel schakelen. Km kabel er weer aan. Zo dat was t weer gr
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ook een polo 1 dan? zo jah al aangemeld op het 86c register? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() yep yep
http://www.steilheck.nl/smf/index.php/topic,6691.0.html Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() aha dat ben jij
![]() |
|
|||
|
|||
![]() zo ik heb m ook gelezen. De gele rakker. Leuk project. 20 maart misschien ook eens bij arno kijken. Jij ben er al regelmatig geweest zag ik. Met de variant. Oh en mijn polo met denk origineel dezelfde motor reed met gemak 120. Heb een keer 130 gereden maar dat was geen pretje. Als ie nu klaar is wel ie wel wat harder gaan met de lange 4bak en de 1.3multi p met abu nokkenas :-) gr andy
|
|||
|
|||
![]() Wordt weer hard gewerkt zo te lezen, dat betekent niks gebroken op vakantie
![]() Tijd voor nieuwe foto's! |
|
||||
|
||||
![]() nou regelmatig ..........
![]() ![]() maar mijn motortje moet dus inderdaad is goed afgesteld worden zodat hij ook weer netjes boven de 100 komt zonder hoorten en stoten word volgens mij druk bij arno haha maar wel gezellig al die polo 1 figuren bij elkaar ![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() polo en variant. :-) ik heb als daily een variant een bora 1.8t (grote kofferbak) :-) maar ik kan alleen als er geen werk is. Gr andy
|
||||
|
||||
![]() een bora variant 1.8t
![]() die zie je niet veel volgens mij . de golf 3 variant gaat er volgend jaar en dan moet ook hier wat snellers komen ![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() de bora gaat dit jaar of volgend jaar eruit. Die is wel wat sneller als een dreier. Bora heeft dankzij jd 226pk en 348.5nm koppel. Dus wie weet gr andy
|
|||
|
|||
![]() Zo ik heb weer ff wat gepast en gekeken. Het filter wat bij t blok past is te hoog dus dat wordt een flens maken en een power filter erop. De kap voor de koelvin is bijna klaar. Van t weekend de aandrijf assen erin en wat kleine dingen doen (lekker klooien )
|
|||
|
|||
![]() goed bezig ,pik
later Erik
|
||||
|
||||
![]() lekker andy
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb nog geen boeiende foto's zal dit weekend wat foto's maken. Alles op z'n tijd :-)
|
|
|||
|
|||
![]() zo ik heb vandaag weer wat gedaan
ben ff wezen shoppen heb een setje gekocht om remleidingen te maken en een bosje remleiding (te weinig) heb nog 5m nodig ook heb ik op de sloop het een en ander gehaald een binnenkabelboom met het een en ander er nog aan een ontstekings ding? heb t wel nodig zag ik laatst en een andere vin zodat ik wat meer ruimte heb tussen motorblok en mn vin dus ik kan weer ff verder sleutelen a.s ff naar arno ff buurten en kijken of ie nog wat boeiends heeft? grtjs
|
||||
|
||||
![]() goed bezig lees ik
als je zaterdag naar arno gaat zullen we elkaar waarschijnlijk wel in de weglopen want ik ga ook ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zie je het nog wel zitten andy?
![]()