![]() |
|
|||
|
|||
![]() . . . het gaat me toch wel een beetje aan mijn hart.
Het blijft toch een Volkswagen die je vermoord. ![]() Ik ben er voor vandaag dan ook maar even mee gestopt. Als iemand dus nog opbeurende woorden heeft . . . Het is voor een goed doel, namelijk ruimte maken voor een ander . . . 2 passen er nog goed in, maar een derde ![]() Morgen maar weer een nieuwe dag ![]() ![]() ![]() PS : Staat dit topic wel op zijn juiste plekkie ?? |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zonde maarja.
Voor welke gaat de golf plaats maken.?? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zie je eigen onderschrift !!! DAS auto . . . was het nu een dajhatsjoe geweest dan had ik er veel meer vrede meegehad ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Moordenaar
![]() ![]() ![]() Is ze erg rot dan slopen en een ander blij maken met de onderdelen Als ze verder compleet is gewoon zorgen dat er geen regen in kan komen en zolang buiten stallen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
weet niet in welk land jij leeft, maar ik zou zo'n auto niet in de randstad zomaar langs de straat zetten.. vind de popo niet leuk..
|
|||
|
|||
![]() Woonplaats staat er niet bij!!!!!
Heb zelf eigen terein en geen last van de popo,maar wel van de buren ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zeg maar Rotterdam !! ![]() Auto WAS te redden geweest . . . ik heb binnen maar 2 plaatsen en buiten ook maar twee, er moet er dus noodgedwongen 1 wijken . . . Ik ga er een goed nachtje over slapen en ik zal proberen vanaf morgen anderen blij te maken, accoord ? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey wanneer ga je weer verder ? als je nog een mooi golf pookie heb
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wanneer ga jij verder ?? Ik heb ruimte deze week . . . Paarse gaat eerst weg, dan de grijze lopend krijgen en dan pas weer de rest ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha, een hele slechte van mijn kant, maar ik weet nog wel iemand die een paar kleine onderdelen kan gebruiken.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat schakelaartje weet ik Ruben ![]() Laat maar horen dan wat je zoekt . . . Ik zal eens zoeken of mijn oude advertentie er nog is en die eens een update geven ![]() |