![]() |
Het is voor een goed doel, maar . . .
. . . het gaat me toch wel een beetje aan mijn hart.
Het blijft toch een Volkswagen die je vermoord. :cry: Ik ben er voor vandaag dan ook maar even mee gestopt. Als iemand dus nog opbeurende woorden heeft . . . Het is voor een goed doel, namelijk ruimte maken voor een ander . . . 2 passen er nog goed in, maar een derde :shake: Morgen maar weer een nieuwe dag :thumbup: ![]() ![]() PS : Staat dit topic wel op zijn juiste plekkie ?? |
|
Zonde maarja.
Voor welke gaat de golf plaats maken.?? |
Quote:
Zie je eigen onderschrift !!! DAS auto . . . was het nu een dajhatsjoe geweest dan had ik er veel meer vrede meegehad :tongue: |
Moordenaar:D:D:D
Is ze erg rot dan slopen en een ander blij maken met de onderdelen Als ze verder compleet is gewoon zorgen dat er geen regen in kan komen en zolang buiten stallen |
Quote:
weet niet in welk land jij leeft, maar ik zou zo'n auto niet in de randstad zomaar langs de straat zetten.. vind de popo niet leuk.. |
Woonplaats staat er niet bij!!!!!
Heb zelf eigen terein en geen last van de popo,maar wel van de buren:D |
Quote:
Zeg maar Rotterdam !! :thumbup: Auto WAS te redden geweest . . . ik heb binnen maar 2 plaatsen en buiten ook maar twee, er moet er dus noodgedwongen 1 wijken . . . Ik ga er een goed nachtje over slapen en ik zal proberen vanaf morgen anderen blij te maken, accoord ? ;) |
Hey wanneer ga je weer verder ? als je nog een mooi golf pookie heb ;)
|
Quote:
Wanneer ga jij verder ?? Ik heb ruimte deze week . . . Paarse gaat eerst weg, dan de grijze lopend krijgen en dan pas weer de rest ;) |
Haha, een hele slechte van mijn kant, maar ik weet nog wel iemand die een paar kleine onderdelen kan gebruiken. ;)
|
Quote:
Dat schakelaartje weet ik Ruben :thumbup: Laat maar horen dan wat je zoekt . . . Ik zal eens zoeken of mijn oude advertentie er nog is en die eens een update geven :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 09:29. |