![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooi interieurtje man maar heb jij de achterbank van de golf er in gekregen ?
|
|||
|
|||
![]() Ja, past gewoon is geen probleem.
De zijkanten moet je ff netjes afwerken met bijvoorbeeld dus de kunsstof kappen van een Golf. Onderkant maak je vast met de 2 orginele bevestigingspunten. Bovenkant van de bank doet iedereen anders maar met een beetje fantasie zit die ook zo vast ! |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi man, wat zijn dat voor deurpanelen niet de editions toch !
|
|
||||
|
||||
![]() Keurig man! Ziet er netjes uit, mooi interieurtje zo te zien! Een zwart of blauw vloerkleed is misschien nog een idee?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Zijn geen Edition deurpanelen maar wel dezelfde kleur, de "goede" panelen komen nog wel maar nu eerst aan de slag met de olielekkage...
Als er al een ander vloerkleed in komt zal het een blauw worden, maar persoonlijk vind ik dit grijs niet misstaan met het blauwe interieur. |
|
||||
|
||||
![]() blauw vloerkleed zou mooi zijn, net als de 'goede' deurpanelen...
maar dat zal nog een opgave worden om die in 4/5drs te vinden! ziet er iig al een stuk beter uit als dat grijze wat er origineel in zit. |
|
|||
|
|||
![]() Die panelen heb ik al gevonden in 4 deurs !
Ga ze binnenkort ook zeker halen, maar eerst de lekkage oplossen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hmmz, heb ik wellicht wel belang bij dit setje
![]() Zou inderdaad wel een blauw kleed erin leggen, dus het bos maar in, op zoek naar een blauwe beer...
|
|||
|
|||
![]() de paneelen zijn aangekomen zie ik
ziet er niet verkeerd uit hoe wel ik met de heren eens ben blauw vloer kleedje maakt het wel af jan vind de hoeden plank er zeer goed uit zien dikke prima |
|
||||
|
||||
![]() Dit word ook weer een leuke jetta Jan!
en een blauw kleedje zou zeker niet misstaan ,zal eens de ogen openhouden ,want volgens mij staat er hier op de sloop nog een golf met een blauw vloerkleed !
|
|||
|
|||
![]() en ehhh 3 deus past ook met een kleine aanpassing
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb de deurpanelen van een edition 4 deurs.
bij deze de foto,s als je nog interessen hebt? kun je jou deurpanelen verkopen aan jurgenv. ![]() ![]() moeten wel een keer gereinigd worden maar zijn in een goede staat dus niet rot of kapot. gr menne
|
||||
|
||||
![]() je heb een pbtje als het goed is anders moet je het laten weten.
mn comp doet raar
|
|||
|
|||
![]() Berichtje ontvangen, ik kom ze binnenkort ff ophalen !
|
|
|||
|
|||
![]() Zo, de auto is weer in het straatbeeld te zien !
Niet alleen de krukaskeering maar ook een versnellingsbak keering bleek kapot te zijn en deze zijn inmiddels vervangen. Ook is er meteen een nieuwe koppeling in gezet, deze was nat geworden. Verder is hij nog ff uitgelijnd en zijn er 2 nieuwe achterbanden gemonteerd, 195-45-15 Uniroyal Rainsport (had ik goede ervaringen mee). Verder een ander (bescheiden chromen) eindpijpje op de orginele einddemper gemaakt van rond 55mm. Vandaag ff een flinke testrit gemaakt en wat foto's geschoten ! ![]() ![]() ![]() Last edited by tiefflieger : 14-01-2008 at 17:18. |
|
||||
|
||||
![]() Super vet apparaat......!!!!
Gr Lars
|
|||
|
|||
![]() dik jan
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Thanx, volgende update word waarschijnlijk het interieur.
Was bezig met Recaro's maar helaas hoor ik hier niks meer van... Zal waarschijnlijk een Corrado interieur worden, ivm de lagere zit. Verder kan ik de wielen ruilen tegen een setje verbreed staal in 8 en 9x14, vind ik ook altijd wel dik maar ben er nog niet helemaal zeker van. En verder wilde ik het eens een tijdje heel houden allemaal ! |
|
||||
|
||||
![]() Vind 14" persoonlijk net iets te klein op een MK2. Vermindert het rijcomfor ook drastisch.