![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo mede vwrijders/rijdsters,
kben dus vwmeissie rijd een mk3 uit 97 metallic zwart. zit bij de club vw-speed en ga met hun naar meetings toe. ik woon in gelderland en kwam hier ff kijken...ben ook vaak te vinden op vwforum ![]() heb je nog vragen dan hoor ik ze wel. grtjs vwmeissie(leonie) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by vwmeissie : 13-08-2005 at 15:24. |
|
||||
|
||||
![]() welkom! Fijn dat er weer een dame bij is!
|
||||
|
||||
![]() hey welkom hier...
foto's zijn ook altijd welkom natuurlijk... zag je ook al voorbij komen op het Global forum bij Jur...
|
||||
|
||||
![]() Hey Leonie, welkom ook hier
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij bent toch die meid die lennart een masage gaf @ Lelystad? :p greetz van een mede-speed-member... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha ja dat ben ik ja....wie ben jij dan? speeders kom je ook overal tegen he ![]()
|
|||
|
|||
![]() welkom hier.
|
||||
|
||||
![]() Leonie, welkom! Veel te weinig vrouwen met zulke mooie auto's hier!
|
|||
|
|||
![]() Welkom!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zulke mooie vrouwen met auto's bedoel je zeker?? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() heej,
Ik ben hier ook nieuw. Nu heb ik 1 vraagje hoe kun je die golfjes veranderen (met zo'n programma als busselecta) Groeten Hendrik |
|
||||
|
||||
![]() hee vwmeissie ook hier waar kom je eigenlijk vandaan hier uit dee buurt van ammerzoden/kerkdriel toch?
|
|
||||
|
||||
![]() hey welkom hier!
golfje ziet er leuk uit... alleen `n beetje klein fotootje hè ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Kun je het zo beter zien ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik hou van je
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik was die andere vrij lange (en magere) zeg maar... :p hahaha... volgende keer stel ik me wel ff officieel voor anders... Hoe kan ik nu uit gaan leggen wie ik ben... Toch hebben we wel woorden gewisseld. ![]() ![]() ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() Shit heeft ze dit moruf ook al ontdekt.
Welkom neon-nie.
|
||||
|
||||
![]() ahhh joh
![]()
|
||||
|
||||
![]() ook al hier