![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hallo, ik heb een probleem met mijn golf G60. Het zit namelijk zo. Toen ik hem kocht was de slang van de intercooler naar het inlaatspruitstuk ingescheurd. En omdat m'n golf airco heeft, ligt de intercooler dus over de motor. En hierdoor is deze slang korter en niet meer te verkrijgen. Nu heb ik zelf een slang passend gemaakt en dit werkt. Ofja werkte..
![]() ![]()
__________________
Golf 2 gti 8v - daily Golf 2 gti 16v - daily Golf 2 gti G60 - daily Golf 1 gti Pirelli - project ![]() Last edited by sportsfreund : 28-01-2008 at 19:11. |
#2
|
||||
|
||||
![]() en het slangetje wat naar je computer loopt, zit die ook goed vast? want die zit volgens mij tussen je intercooler en inlaatspruitstuk in. die meet de druk. zo zit het tenminste bij mijn G40.
slang van G-lader naar intercooler geen kleine scheurtjes? anders even de druk opmeten met een goede VDO drukmeter. is betrouwbaarder dan via je MFA. grtz.
__________________
volkswagen passat b7 1.6 tdi bmt volkswagen golf mk4 1.6 8V SR comfort line (verkocht) volkswagen polo coupe 1.3i GT G40 genesis (verkocht) volkswagen golf mkll 10 millionen edition 1.6 (rip) |
#3
|
||||
|
||||
![]() Alle vaccuum slangen ff goed contoleren, vooral die achterop het inlaatspruitstuk.
Het kan ook zijn dat de multieriem slipt, kleinere poelie icm verkeerde riem.... Druk aflezen in de MFA heb je eigenlijk weinig aan, veel te onnauwkeurig, gewoon ff een drukmeter kopen..... |
#4
|
|||
|
|||
![]() Hey jongens alvast bedankt voor jullie snelle reacties..
Maar ik heb net eens ff alles goed nagelopen en kwam er toen bij uit dat het heveltje van het klepje, die de overdruk terug laat lopen naar de lader, eraf was. Dit was het grote probleem. Hij kreeg dus geen druk in de cilinders... Toch bedankt grtz.
__________________
Golf 2 gti 8v - daily Golf 2 gti 16v - daily Golf 2 gti G60 - daily Golf 1 gti Pirelli - project ![]() |