Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 28-01-2008, 18:38
sportsfreund sportsfreund is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 3
Default druk probeem met mijn golf G60.. wie weet raad??

Hallo, ik heb een probleem met mijn golf G60. Het zit namelijk zo. Toen ik hem kocht was de slang van de intercooler naar het inlaatspruitstuk ingescheurd. En omdat m'n golf airco heeft, ligt de intercooler dus over de motor. En hierdoor is deze slang korter en niet meer te verkrijgen. Nu heb ik zelf een slang passend gemaakt en dit werkt. Ofja werkte.. Ik had de auto namelijk eens goed warm gereden en de druk gemeten deze was goed.. ong. 1 bar Maar na een tijdje rijden heb ik de auto even afgespoten (niet onder de kap) En hierna heeft hij geen vermogen meer.. Lader is pas gereviseerd en geeft zo ook nog genoeg druk als je in de slang knijpt. Maar op MFA veel te min en dat merk je ook met rijden. Kan er ergens iets los zijn geschoten of zo.. Ik kan het niet vinden. Slangen zitten allemaal goed vast. Weet iemand wat dit kan zijn ? Alvast bedankt.. greetz Rene
__________________
Golf 2 gti 8v - daily
Golf 2 gti 16v - daily
Golf 2 gti G60 - daily
Golf 1 gti Pirelli - project

Last edited by sportsfreund : 28-01-2008 at 19:11.
Reply With Quote
  #2  
Old 28-01-2008, 19:33
G-eert-40's Avatar
G-eert-40 G-eert-40 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,655
Default

en het slangetje wat naar je computer loopt, zit die ook goed vast? want die zit volgens mij tussen je intercooler en inlaatspruitstuk in. die meet de druk. zo zit het tenminste bij mijn G40.

slang van G-lader naar intercooler geen kleine scheurtjes? anders even de druk opmeten met een goede VDO drukmeter. is betrouwbaarder dan via je MFA.

grtz.
__________________
volkswagen passat b7 1.6 tdi bmt
volkswagen golf mk4 1.6 8V SR comfort line (verkocht)
volkswagen polo coupe 1.3i GT G40 genesis (verkocht)
volkswagen golf mkll 10 millionen edition 1.6 (rip)
Reply With Quote
  #3  
Old 28-01-2008, 19:40
Jeroentjuh's Avatar
Jeroentjuh Jeroentjuh is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 652
Default

Alle vaccuum slangen ff goed contoleren, vooral die achterop het inlaatspruitstuk.
Het kan ook zijn dat de multieriem slipt, kleinere poelie icm verkeerde riem....

Druk aflezen in de MFA heb je eigenlijk weinig aan, veel te onnauwkeurig, gewoon ff een drukmeter kopen.....
Reply With Quote
  #4  
Old 28-01-2008, 20:50
sportsfreund sportsfreund is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 3
Default

Hey jongens alvast bedankt voor jullie snelle reacties..
Maar ik heb net eens ff alles goed nagelopen en kwam er toen bij uit dat het heveltje van het klepje, die de overdruk terug laat lopen naar de lader, eraf was. Dit was het grote probleem. Hij kreeg dus geen druk in de cilinders... Toch bedankt grtz.
__________________
Golf 2 gti 8v - daily
Golf 2 gti 16v - daily
Golf 2 gti G60 - daily
Golf 1 gti Pirelli - project
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 16:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum