![]() |
druk probeem met mijn golf G60.. wie weet raad??
Hallo, ik heb een probleem met mijn golf G60. Het zit namelijk zo. Toen ik hem kocht was de slang van de intercooler naar het inlaatspruitstuk ingescheurd. En omdat m'n golf airco heeft, ligt de intercooler dus over de motor. En hierdoor is deze slang korter en niet meer te verkrijgen. Nu heb ik zelf een slang passend gemaakt en dit werkt. Ofja werkte.. :rolleyes: Ik had de auto namelijk eens goed warm gereden en de druk gemeten deze was goed.. ong. 1 bar Maar na een tijdje rijden heb ik de auto even afgespoten (niet onder de kap) En hierna heeft hij geen vermogen meer.. :confused: Lader is pas gereviseerd en geeft zo ook nog genoeg druk als je in de slang knijpt. Maar op MFA veel te min en dat merk je ook met rijden. Kan er ergens iets los zijn geschoten of zo.. Ik kan het niet vinden. Slangen zitten allemaal goed vast. Weet iemand wat dit kan zijn ? Alvast bedankt.. greetz Rene
|
en het slangetje wat naar je computer loopt, zit die ook goed vast? want die zit volgens mij tussen je intercooler en inlaatspruitstuk in. die meet de druk. zo zit het tenminste bij mijn G40.
slang van G-lader naar intercooler geen kleine scheurtjes? anders even de druk opmeten met een goede VDO drukmeter. is betrouwbaarder dan via je MFA. grtz. |
Alle vaccuum slangen ff goed contoleren, vooral die achterop het inlaatspruitstuk.
Het kan ook zijn dat de multieriem slipt, kleinere poelie icm verkeerde riem.... Druk aflezen in de MFA heb je eigenlijk weinig aan, veel te onnauwkeurig, gewoon ff een drukmeter kopen..... |
Hey jongens alvast bedankt voor jullie snelle reacties..
Maar ik heb net eens ff alles goed nagelopen en kwam er toen bij uit dat het heveltje van het klepje, die de overdruk terug laat lopen naar de lader, eraf was. Dit was het grote probleem. Hij kreeg dus geen druk in de cilinders... Toch bedankt grtz. |
All times are GMT +1. The time now is 18:50. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.