![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo Hallo een tijdje geleden stond hij nog te koop maar kon m niet weg doen
![]() Besloten dan mijn jetta 1 van 1983 het veld moet ruimen. ![]() Zo stond hij te koop: ![]() ![]() ![]() apk was verlopen. Toch nog behoorlijk wat dingen moeten vervangen voor de apk: ![]() einddemper middedemper pakkingen bij het spruitstuk, handremkabel, 2 achterbandjes, rechter draagarm, Toen ook maar meteen een grote beurt gegeven en wat kleine dingen vervangen stabi rubbers,termostaat,accu en voor de beurd: olie,oliefilter,luchtfilter,boegie's -dunno-,rotor,rotokap,koelvloeistof,bak olie. Dus de polo is nu weer 100% dus kan ik lekker van gaan genieten Vond alleen dat hij wel weer een mooi gt frontje mocht krijgen dus dat ook nog maar even geregeld bij ruud's vw shop ![]() En dit alles met het volgende resultaat! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk leuk leuk!
GT frontje lijkt een stuk beter! eventueel verder nog plannen? en heb je je Jetta al verkocht?, i misschien wel belangstelling! ![]() kan ik van je jetta wat meer info vinden? Groeten! |
|
|||
|
|||
![]() thanks wil m zo houden blijft een daily van de zomer komen er wel 14" bbs onders
jetta heeft al een nieuw baasje gr jos |