![]() |
Polo 2 coupe GT 75pk Bj 1989 New Daily Drive
Hallo Hallo een tijdje geleden stond hij nog te koop maar kon m niet weg doen :rolleyes:
Besloten dan mijn jetta 1 van 1983 het veld moet ruimen. :screwy: Zo stond hij te koop: ![]() ![]() ![]() apk was verlopen. Toch nog behoorlijk wat dingen moeten vervangen voor de apk: :screwy: einddemper middedemper pakkingen bij het spruitstuk, handremkabel, 2 achterbandjes, rechter draagarm, Toen ook maar meteen een grote beurt gegeven en wat kleine dingen vervangen stabi rubbers,termostaat,accu en voor de beurd: olie,oliefilter,luchtfilter,boegie's -dunno-,rotor,rotokap,koelvloeistof,bak olie. Dus de polo is nu weer 100% dus kan ik lekker van gaan genieten Vond alleen dat hij wel weer een mooi gt frontje mocht krijgen dus dat ook nog maar even geregeld bij ruud's vw shop ![]() En dit alles met het volgende resultaat! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Leuk leuk leuk!
GT frontje lijkt een stuk beter! eventueel verder nog plannen? en heb je je Jetta al verkocht?, i misschien wel belangstelling! :tongue: ben nog opzoek naar 1! kan ik van je jetta wat meer info vinden? Groeten! |
thanks wil m zo houden blijft een daily van de zomer komen er wel 14" bbs onders
jetta heeft al een nieuw baasje gr jos |
All times are GMT +1. The time now is 09:25. |