![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tja, de vraag is alleen voor hoe lang en hoe vaak, alhoewel de allerbelangrijkste vraag nog wel is wat ik momenteel toe te voegen heb aan dit forum. Niets dus eigenlijk, maar een zeker iemand zei laatst tegen me dat ik maar weer eens een kijkje moest komen nemen, alleen heb ik nu even geen tijd om die 497 nieuwe posts door te lezen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() dan zeg ik welkom terug !!
|
||||
|
||||
![]() WTF, it's alive
![]() Goed je te zien
|
||||
|
||||
![]() Eerst die kale weer terug en nu Heleentje, aardig gek volksforum is going oldskool
Welkom Terug ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja toeval bestaat niet Dubbele heropstanding van twee oude forum rotten ( een wat ouder en rotter dan de ander ... ) Welcum back maar doe aub gewoon zoals je altijd was ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hernieuwde introductie met pics?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Fair enough... niet iedereen kent me van vroegâh
![]() ![]() Eerst even de korte introductie dan: Heleen, 23 jaar, 2ejaars student fysiotherapie te Breda, in bezit van Golf II 1.8 16v (geschorst en wel), met vele toekomstplannen waaronder het voorlopig rijdend houdende en ooit weer perfect rijdend en ogend maken van de bewuste Golf. Daarnaast het aanschaffen van een kever maar ja, als ik nou eerst eens ga afstuderen, een baan en een huis ga vinden, dan komt de rest vanzelf mag ik hopen. Ondertussen wil ik graag wat contacten in 'het wereldje' onderhouden zodat ik straks niet met mijn handen in het haar hoef te staan bij het reviseren van alle ellende. Heb ooit nog een heel klein handje geholpen bij het oprichten van VW-Speed en draag deze club dan ook nog altijd een warm hart toe. Heb in de drie jaren voordat ik verhuisde naar Breda vele meetings bezocht, waarvan helaas bijna geen aircooled. Ga ik ooit nog wel doen hoor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() That's it for now... terug naar de studie, morgen tentamens ![]() @ Stijn: ja wanneer gaan we nou de kroeg in? Ik heb Ernst inmiddels eindelijk een keer getroffen maar het schiet niet op zo he... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hee heleen.. welkom terug...
|
||||
|
||||
![]() Ook vanuit brabant : welkom terug !
|
|
||||
|
||||
![]() Hey heleeentje...
wanneer komen we nu bakkie doen???? grtz...Vic..
|
||||
|
||||
![]() Is je huis al af dan?
![]()
|
||||
|
||||
![]() he Leentje welcome back
![]() grtz maarten |
|
||||
|
||||
![]() straks komt sabientje zeker ook weer terug?
|
||||
|
||||
![]() Laten we het hopen !
|
||||
|
||||
![]() Herzlich Wilkommen zurück. (wist niet eens dat je officieel weg was
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wouw, deze kon ik nog niet
![]() de helft gaat weg onder mysterieuze omstandigheden, en we krijgen dit terug. Ik zeg: er gebeuren rare dingen op het VF. maar we gaan gewoon weer door, hoe meer zielen hoe meer vreugd/ ![]()
|
||||
|
||||
![]() Girl Power !!
![]() ![]() Welcome back Heleentje ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vanaaf weer in de stad Heleen? |
|
||||
|
||||
![]() Damnit, het is weer dispuutavond... sowwy, tentamens en verslagen en de bank werken beetje tegen deze week. Volgende week dan?
|
||||
|
||||
![]() Oh btw, dacht misschien een plaatje van mijn 'ride' te plaatsen, voor good old times sake (en misschien wel een klein beetje herkenning, alhoewel.. na anderhalf jaar onder een dekentje.. zou me verbazen
![]() ![]()