![]() |
I'm baaahaaaack...
Tja, de vraag is alleen voor hoe lang en hoe vaak, alhoewel de allerbelangrijkste vraag nog wel is wat ik momenteel toe te voegen heb aan dit forum. Niets dus eigenlijk, maar een zeker iemand zei laatst tegen me dat ik maar weer eens een kijkje moest komen nemen, alleen heb ik nu even geen tijd om die 497 nieuwe posts door te lezen :rolleyes: Bovendien staat de Golf nog steeds netjes afgedekt en ongebruikt te wachten tot ik hem weer tot leven wek dus vragen heb ik niet en antwoorden heb ik nog nooit gehad :D Ik weet wel dat jullie nu zo'n beetje allemaal denken: :gives: maar ja hou maar in gedachten dat ik hiertoe aangezet ben ;) Ik ben benieuwd hoe het iedereen vergaan is de afgelopen tijd, of er nog opzienbarende transformaties of aankopen plaats hebben gevonden, wat er dit jaar op het programma staat enzo, en ja, dat zal ik heus allemaal zelf wel op gaan zoeken :tongue: Ik vind trouwens dat de toegevoegde smileys een enorme toegevoegde waarde hebben, met name deze: :cow: LMAO. Oh ja, en ik beloof hierbij plechtig dat ik, afgezien van deze post, niet nutteloos zal posten, niet betweterig zal doen, me buiten de autotopics (dus bijna alles hier) zal houden, :blahblah: Misschien tot ziens op een meeting één dezer dagen... of elders.
|
dan zeg ik welkom terug !!
|
WTF, it's alive :)
Goed je te zien |
Eerst die kale weer terug en nu Heleentje, aardig gek volksforum is going oldskool
Welkom Terug :D |
Quote:
Ja toeval bestaat niet Dubbele heropstanding van twee oude forum rotten ( een wat ouder en rotter dan de ander ... ) Welcum back maar doe aub gewoon zoals je altijd was ;) :hug: |
Hernieuwde introductie met pics? :)
|
Fair enough... niet iedereen kent me van vroegâh :rolleyes: De foto's zullen wel weer te groot zijn maar ik kan er ook niets aan doen, ik heb daar nu eenmaal geen verstand van :D
Eerst even de korte introductie dan: Heleen, 23 jaar, 2ejaars student fysiotherapie te Breda, in bezit van Golf II 1.8 16v (geschorst en wel), met vele toekomstplannen waaronder het voorlopig rijdend houdende en ooit weer perfect rijdend en ogend maken van de bewuste Golf. Daarnaast het aanschaffen van een kever maar ja, als ik nou eerst eens ga afstuderen, een baan en een huis ga vinden, dan komt de rest vanzelf mag ik hopen. Ondertussen wil ik graag wat contacten in 'het wereldje' onderhouden zodat ik straks niet met mijn handen in het haar hoef te staan bij het reviseren van alle ellende. Heb ooit nog een heel klein handje geholpen bij het oprichten van VW-Speed en draag deze club dan ook nog altijd een warm hart toe. Heb in de drie jaren voordat ik verhuisde naar Breda vele meetings bezocht, waarvan helaas bijna geen aircooled. Ga ik ooit nog wel doen hoor ;) Eerst staat nu weer de midwintermeeting op de planning, ik heb de afgelopen anderhalf jaar heel weinig bezocht maar sommige dingen zijn (en blijven) traditie! En dan nu de foto's, waarschuwing: sommige beelden kunnen schokkend zijn :nana: ![]() ![]() ![]() That's it for now... terug naar de studie, morgen tentamens :cow: @ Stijn: ja wanneer gaan we nou de kroeg in? Ik heb Ernst inmiddels eindelijk een keer getroffen maar het schiet niet op zo he... :shake: Get your ass off that plane :tongue: |
hee heleen.. welkom terug...
|
Ook vanuit brabant : welkom terug !
|
Hey heleeentje...
wanneer komen we nu bakkie doen???? grtz...Vic.. |
Is je huis al af dan? :tongue:
|
he Leentje welcome back :rock:
grtz maarten |
straks komt sabientje zeker ook weer terug?
|
Laten we het hopen !
|
Herzlich Wilkommen zurück. (wist niet eens dat je officieel weg was ;) )
|
Wouw, deze kon ik nog niet :eek:
de helft gaat weg onder mysterieuze omstandigheden, en we krijgen dit terug. Ik zeg: er gebeuren rare dingen op het VF. maar we gaan gewoon weer door, hoe meer zielen hoe meer vreugd/ :hug: |
Girl Power !! :woowoo: Eindelijk weer een dame in het gezelschap :tongue:
Welcome back Heleentje :D |
Quote:
Vanaaf weer in de stad Heleen? |
Damnit, het is weer dispuutavond... sowwy, tentamens en verslagen en de bank werken beetje tegen deze week. Volgende week dan?
|
Oh btw, dacht misschien een plaatje van mijn 'ride' te plaatsen, voor good old times sake (en misschien wel een klein beetje herkenning, alhoewel.. na anderhalf jaar onder een dekentje.. zou me verbazen :) )... hier onderweg naar mijn allereerste en allergaafste VW Mania tot nu toe:
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 12:28. |