![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo
wegens overcompleet,nu voor de liefhebber: *17" Abt velgen *7,5J breed *ET waarde van 35 *steek van 5x100 de velgen zien er als nieuw uit,ze zijn volledig opnieuw gespoten(ook de binnen/achterzijde)en daarna nog niet weer gemonteerd geweest. enigste minpuntje is,helaas zijn de naafdopjes door een onbekende geleend voor onbepaalde tijd ![]() ik heb me laten vertellen dat deze naafdoppen met Abt logo bij de VW dealer te verkrijgen zijn. prijs: 300 eurotjes. groeten Hendrik ![]() ![]() Last edited by EditionBlue G60 : 21-10-2005 at 18:20. |
|
||||
|
||||
![]() Abt logo word denk moelijk via de dealer want toen m`n vriend pas een nieuw set van deze wielen wilde bestellen krijg hij tehoren dat de mannen naar de kl*te waren en dat er nog 2 wielen op voorraad waren . (toen werkte hij nog als inkoper ofzo bij interstate)
hij heeft nu zenders gekocht . |
|
||||
|
||||
![]() abtlogos heb ik nog wel liggen, dus als iemand ze zoekt
![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() velgen zijn door OZ voor ABT gemaakt,dus kunnen eventueel ook blanke OZ naafdopjes in.
**prijs aangepast naar 300 Euro**,wil eventueel ook wel ruilen tegen een leuke andere set(ik zoek nog iets leuks voor onder mn Jetta 1 16v project). grt:Hendrik |
|
||||
|
||||
![]() ABT zit nog steeds in Leusden bij PON. Het is niet veel maar wel voldoende...
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog wel 16 inch OZ Polaris met 195/45/16. NOG NOOIT GEBRUIKT, zonde he...
Heb je ook nog banden er bij...??? Groetjes lars