![]() |
17" Abt velgen (als nieuw!!!)
Hallo
wegens overcompleet,nu voor de liefhebber: *17" Abt velgen *7,5J breed *ET waarde van 35 *steek van 5x100 de velgen zien er als nieuw uit,ze zijn volledig opnieuw gespoten(ook de binnen/achterzijde)en daarna nog niet weer gemonteerd geweest. enigste minpuntje is,helaas zijn de naafdopjes door een onbekende geleend voor onbepaalde tijd :mad: ik heb me laten vertellen dat deze naafdoppen met Abt logo bij de VW dealer te verkrijgen zijn. prijs: 300 eurotjes. groeten Hendrik ![]() ![]() |
Abt logo word denk moelijk via de dealer want toen m`n vriend pas een nieuw set van deze wielen wilde bestellen krijg hij tehoren dat de mannen naar de kl*te waren en dat er nog 2 wielen op voorraad waren . (toen werkte hij nog als inkoper ofzo bij interstate)
hij heeft nu zenders gekocht . |
abtlogos heb ik nog wel liggen, dus als iemand ze zoekt :)
|
velgen zijn door OZ voor ABT gemaakt,dus kunnen eventueel ook blanke OZ naafdopjes in.
**prijs aangepast naar 300 Euro**,wil eventueel ook wel ruilen tegen een leuke andere set(ik zoek nog iets leuks voor onder mn Jetta 1 16v project). grt:Hendrik |
ABT zit nog steeds in Leusden bij PON. Het is niet veel maar wel voldoende...
|
Ik heb nog wel 16 inch OZ Polaris met 195/45/16. NOG NOOIT GEBRUIKT, zonde he...
Heb je ook nog banden er bij...??? Groetjes lars |
All times are GMT +1. The time now is 14:55. |