View Single Post
  #43  
Old 10-03-2010, 15:30
Rallyegek Rallyegek is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 651
Send a message via MSN to Rallyegek
Default

Quote:
Originally Posted by DÁ-BRT
Je moest toch de pomp afstellen door hem vanuit BDP net zo ver met de klok mee te draaien tot de meter niet meer beweegt en dan tegen de klok in weer naar BDP draaien en de waarde uitlezen.

Ik zag gisteren in mijn vraagbaak dat ze het er fout in hebben gezet, daar staat het andersom in als ik hier boven heb omschreven. (LEKKER STOM VAN ZE....)



Ik heb de motor eerst tegen de klok in gedraait tot de meter niet meer bewoog en toen met de klok mee tot merkteken en dan de pomp afstellen.

Motor loopt weer net zo netjes als eerst.

Weet je zeker dat de vraagbaak het fout heeft ?
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan)
Caddy mk1 1983 (daily)
Passat variant 1981 (project)
Audi 100 td 1987 (motor donor)
Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto)
Reply With Quote