
09-03-2010, 23:39
|
 |
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
|
|
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,817
|
|
Je moest toch de pomp afstellen door hem vanuit BDP net zo ver met de klok mee te draaien tot de meter niet meer beweegt en dan tegen de klok in weer naar BDP draaien en de waarde uitlezen.
Ik zag gisteren in mijn vraagbaak dat ze het er fout in hebben gezet, daar staat het andersom in als ik hier boven heb omschreven. (LEKKER STOM VAN ZE....)
Voor wat betreft de brandstof slangen:
Aanvoer is 8mm
Retour is 6mm
Verstuiverleidingen zijn 3.2mm Probeer de versie zonder mantel te scoren, die sluiten beter af. Neem dan ook direct een eindstop mee.
Je moet zorgen dat je nergens lekkages hebt, anders loopt de pomp langzaam leeg de tank in en start hij slechter of gaat hij stotteren als je lang op hoger tempo rijdt.
Brandstoffilter aan de onderzijde de water aflaat schroef ook goed vast draaien en alle koperen ringen onder de banjo's ook vervangen.
Suc6, je bent er al bijna.
__________________
Groetjes,
Bert
VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)
"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
|