View Single Post
  #4  
Old 19-07-2009, 15:06
RJTuning's Avatar
RJTuning RJTuning is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 483
Default

Quote:
Originally Posted by knedel16vweber
toch is het een veel voorkomend probleem dat de rotor (de ontsteking dus) 180 graden gedraaid staat.
tip!
zet de motor op tijd (vliegwiel en nokkenas)
controleer of de 1e (distrubutiekant) zuiger boven op het kantelpunt staat.
dan haal je je verdelerkap er af en controleer je of de rotor naar de 1e bougiekabel wijst.

maar ja, tegen wie zeg ik dit eigenlijk
misschien wel handig voor andere die met dit probleem zitten

groet frank.


evengoed bedankt. t kan maar genoemt zijn. maar op die manier istie id netjes afgestelt

Quote:
Originally Posted by Ferry24
krijg je wel genoeg benzine? dampen zegt niet alles. Opvoerpomp genoeg druk?


Zelfs met een partij remmenreiniger door filter heen doet ie geen poef of paf.
__________________
Jetta mk1 '84 ''polarsilber''
VW Santana 1.6 diesel '82

'' En GOD zag, dat het lauw was ''
Reply With Quote