View Single Post
  #2  
Old 19-07-2009, 12:00
knedel16vweber's Avatar
knedel16vweber knedel16vweber is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 3,538
Send a message via MSN to knedel16vweber
Default

toch is het een veel voorkomend probleem dat de rotor (de ontsteking dus) 180 graden gedraaid staat.
tip!
zet de motor op tijd (vliegwiel en nokkenas)
controleer of de 1e (distrubutiekant) zuiger boven op het kantelpunt staat.
dan haal je je verdelerkap er af en controleer je of de rotor naar de 1e bougiekabel wijst.

maar ja, tegen wie zeg ik dit eigenlijk
misschien wel handig voor andere die met dit probleem zitten

groet frank.
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!!

---=WEBER INSIDE=---

http://nightshift.hipstreet.nl/

Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
Klinkt interesant die motorspecs van je.
Jammer dat het kapot gelopen is
Reply With Quote