
22-03-2009, 19:07
|
VW Guru
|
|
Join Date: Mar 2007
Posts: 860
|
|
in de kofferbak, onder de mat iets boven je reserve wiel, zit een zwarte afdekplaat
die zit vast met 3 schroeven, schroef deze eraf, dan kom je bij de bovenkant van de brandstofpomp,
die zit vast met een grote zwarte ring die vaak erg vast wil zitten,
en dus wat geweld nodig heeft. let er wel op dat daar ook vaak zand bij loskomt, en dat je dit met een stofzuiger eerst weghaald voordat je de pomp omhoog trekt, anders ben je nog verder van huis,
dan even aansluiten op een accu of iets dergelijks, en goed luisteren naar de pomp,
die van mij ratelde bijvoorbeeld heel erg, heb er nu 1 inzitten van een GTI G-60 16v
en die doet het prima. dan kan je daar even naar luisteren en als het nodig is vervangen,
nieuwe zijn erg duur kleine 200 euro, maar op de sloop kost het geen drol.
weet iemand hoe je een 1300i af kan stellen zodat ie iets meer toeren draait, als ik hem start slaat ie namelijk meteen af omdat de garage hem heeft afgesteld met een kapotte pomp namelijk en er nu een werkende onder zit
__________________
ex Passat 1.9 TDI
ex Golf variant TDI
ex Golf 1.8 GL LPG
ex Jetta 1.6 5 deurs
ex Jetta 1.6 Coupé
Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM
|