View Single Post
Old 22-07-2008, 18:33
Oskar's Avatar
Oskar Oskar is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by Vowa
Hey Oskar,

Ja we hebben elkaar gesproken op Budel... Ik liep die dag met Martijn mee (van die Ovaal op hydrauliek) Toen verwees je me naar deze site. Metteen maar ff lid geworden.

Maar ehh.. Ik begin wel zo te twijvelen wat ik wil gaan doen... Mijn eerste bouwplan was echt alleen verlagen en dan mooie velgen en een heel snel blok.

Maarja afgelopen jaar kwam het hydrauliek plan erbij... En sinds Budel die versmalde as...

Nu zit ik toch sterk te denken wat ik doe... In principe wil ik hem gewoon heel laag hebben voor parkeren en soms rijden( als het wegdek het toe laat ).

Maarja... Neem ik een snel blok en goede bak. Moet ik wel erg gaan uitkijken in de bochten dus...

Of vind je het wel meevallen met de wegligging? Of zeg jij... Als je iets lekker wilt rijden doen dan 1 a 2 inch breder?

Hahaha ik ben de weg weer eens kwijt!!!

Greetz Vowa

Als je lekker wilt rijden, dan moet je 'm niet verlagen.
Tenzij je airride neemt, dan krijg je wel wat comfort terug.
Als je een snelle motor wilt en een smalle as, dan zou je een compromis moeten maken. Hard rijden met versmalde as is niet aan te raden, tenzij je alleen rechtdoor gaat.
Ik heb op rijhoogte best prettige vering, maar voor snelle bochten is de auto niet gebouwd. Ik heb dan ook (nog) geen snelle motor.

Ik kan je zo niet zeggen hoe smal je as zou moeten worden, dat is zoals eerder gezegd geheel afhankelijk van je remmen en wielenkeuze.
Heb je Erwin (Volksprojects) al gesproken? Hij weet echt waar hij mee bezig is en denkt ook mee met je plannen.
Een smalle vooras kan je op elke hoek van de straat wel kopen, maar of je er dan echt wat aan hebt, dat valt dan nog te zien.
Reply With Quote