Quote:
Originally Posted by sixpack
Rijden met een kever is zowiezo gevaarlijk......

|
Ja dat klopt HEEEL erg hahaha...
Wat mij altijd erg opviel toen in mijn 1302tje... Het is niet zo zeer dat JIJ fouten maakt... Het is meer dat je MEGA moet opletten op andere bestuurders...
Ik ben 2 jaar terug in 1 rit naar Budel wel 3 keer bijna dood gereden... Als of ze jalours zijn ofzo omdat ik in een 72-er kever reed en geen wegenbelasting moest betalen...
Alle 3 de keren reden ze van de linkerbaan zo met een gang van 120 a 130 recht op mijn deur af... en bij alle 3 de keren scheelde het een spiegel breedte dat ze net niet me raakte...
Wat wel een leuk feit was is dat ik wel 3 keer mijn leven voorbij zag flitsen... En ik kan zeggen ik heb 31 zeer leuke jaren gehad...
Deed me ook erg denken aan die rit van 6 uur door Java (Indonesie)... Toen heb ik ook meerdere malen mijn leven voorbij zien flitsen... Onze chauffeur verkrimpte geen moment tijdens de rit...
Busje inhalen berg op... met 5 km/pu verschil in gaan halen...
op ons af kwam berg af een andere stadbus met 80 a 100 naar beneden...
En eigenlijk 20 meter voordat wij een frontale botsing hadden keek in naar onze chauffeur... (GEEN VERTROKKEN SPIER OP HET GEZICHT)... En hij stuurde heel kalm weer de MPV weer op de linkerweg helft... IK SCHEET ECHT BAGGER!!!

Nu kan ik er zeker om lachen
Mijn tip voor mensen die naar Indonesie gaan... Rij je mee met een Indonesier... Ga maar gewoon slapen... Dan heb je nergens geen last van...