Dan ik ook maar even als 'audio fiel' (ja ,ik heb in alle 3 auto's ,waaronder twee jetta's een compleet audio systeem te liggen

)
Ik heb het probleem ook gehad ,en ik had er toen twee storingen inzitten;
Ik heb een massa draad aan de dynamo gemaakt ,zodat de behuizing ook een goede massa heeft (want de dynamo zef heeft vaak geen goede massa !)
En ik had last van vocht in een versterker !
Deze heb ik toen een dag bij de verwarming gelegd ,en toen was het over .
Ook wil het wel eens zo zijn dat de versterker te hard staat afgesteld ,dwz ,dat de 'gain' te hoog staat .
Voor een subwoofer maakt dat niet veel uit ,maar voor de midden en hoge tonen wil dit ook nog wel eens problemen geven .
Probeer dus eerst eens een goede massan aan je dynamo te leggen ,en zet je versterker ietsje lager ,ik wil niet zeggen dat dit het probleem is ,maar is het proberen waard !
En de Condensator op je dynamo (al zit deze tegen woordig vaak ingebouwd in de spanningsregelaar volgens mij ) kun je ook eens vervangen ,een nieuwe spanningsregelaar kost imitatie zo'n 15 euro ,en zit er in 5 min in ,zit met 2 schroefjes achter op je dynamo.
Dus dat zijn de kosten ook niet ,want deze regelaars willen ook nog wel eens problemen geven !
Succes !
Groeten Wytze