View Single Post
Old 28-12-2007, 16:34
Ken DS's Avatar
Ken DS Ken DS is offline
Forum Newbee

4 uur later zitten ze erin... men handen liggen open van overal tussen te peuteren lol... had ik nu een neefje gehad van 10 jaar ofzo met kleine handen... 2 gloeibougies waren toch wel serieus verkoold en versleten, de andere 2 vielen nog mee.

Al bij al valt het wel mee maar het is zo'n klotewerkje omdat je nergens fatsoenlijk aankan

Prit heeft me gered met die kleine moertjes Wat prit op de bougie achteraan, prit op men vinger, prit op het moertje en plakken maar dan plakte ie vast op de bougie en dan voorzichtig draaien zodat ze er niet afvallen Mischien niet metteen de beste methode maar swat...

Toen ik voor de eerste maal starte kreeg ik bijna een hartaanval omdat men motor niets deed... ff snel checke en ... ik was de batterij vergete aansluiten Terug gestart en hij was vrijwel metteen weg, tog nog even een aarzeling en het is toch vrij "warm"... nog is afwachten tot wat vriestemperaturen... Als er nog iets mis is weet ik de oorzaak niet :-\

Zaakje heeft me nu 4 uur en 60€ gekost, in een garage had ik gemakkelijk 150€ kwijt geweest ofzo (denk ik toch )

Anyway, hartstikke bedankt johan, geert en vooral zweiter! Als je ooit in Belgenland verzeilt geraakt staat er een fris pintje te wachten :p