View Single Post
Old 04-03-2007, 16:16
PVPMK1 PVPMK1 is offline
VW Addict

Hoi mede forum gebruikers,

Bedankt voor al de suggesties voor een ander blok.
Maar in het begin van het topic heb ik al eens uit gelegd, dat ik al eens de planning had voor een DX blok, die ik toen ook op dat moment had.
Hier ben ik toen vanaf gestapt, voor verschillende reden ook vermeld, kosten, verklaring van importeur, aanpassingen, goed keuring RDW etc etc ( als je het officieel wil doen en niet zoals sommige pleur die motor er maar in en rijden maar )
En ik moet eerlijk zeggen het heeft wel wat om het oude blokje weer op te knappen en weer mooi te maken.
En ja, wat is de tijd die je er in steekt, ik heb hem nu van 4 Oktober 2005, ik ben er 2 weken na de aankoop mee begonnen om hem op te knappen.
Dus die tijd kan er ook nog wel bij om aan dit blokje te prutsen
Plus ik hoef geen sprint trekker, of een bak vol PK's, laat me maar lekker op het gemakje rond hobbelen.
Maar voor de mensen met interesse voor nostalgie ga ik weer verder met het 1.1 GG blokje.
Gelijk weer maar een paar foto's
Hier is de kop er af en de karterpan van het blok, deze ligt klaar om schoon gemaakt te worden.
Ik heb ook nog de nieuwe originele zijschermen geschuurd en voorzien van primer en vervolgens van een lak laagje.
Hier komt later als ze gemonteerd zijn nog een steenslag laag op.
Zo weer op naar de volgende up.
Groetjes Patrick.

Reply With Quote