Upje
De leidingen zijn gebogen, ik heb toch maar een redelijke grote schroeven draaier in de bank schroef gezet.
En hier heb ik de leidingen mee op maat gebogen.
Het buigen van de leidingen gaat zeer goed, ik denk dat koper een beetje te slap is, maar gaat natuurlijk ook goed.
Maar als je het onder de auto gaat monteren moet je wel een beetje oppassen, dat de koperen leidingen niet gelijk knikt, en dat heb je met deze leidingen niet.
En als er wat onder de auto komt kunnen deze leidingen wel wat meer hebben denk ik, vandaar mijn keuze om originele leidingen te nemen.
Hier een foto van een kleine leiding, en als deze vervolgens op maat is nog even inspecteren op braampjes.
En niet te vergeten om deze ook even uit te blazen met de compressor, want in de leidingen zit zeer zeker ijzer vijlsel in.
Dan kan het monteren beginnen, ik heb even een foto van de eerste leiding gemaakt, de rest volgt nog.
Ik vind het er nog niet verkeerd uitzien al zeg ik het zelf, ik heb zoveel mogelijk de manier aangehouden hoe de oude leidingen precies zaten.
Om te voorkomen dat ik zo niet in de weg zit voor andere onderdelen die nog in de motor ruimte komen.
Zo dan maar weer, tot de volgende keer.