View Single Post
Old 23-08-2006, 16:59
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne

Send a message via MSN to Pedaalemmer

Pffff...druk bezig de auto apk klaar te maken.

Stuurhuis was helemaal naar zijn grootje..bleek er veel vocht in te zijn gekomen en daardoor binnenin roest te zijn gaan zitten. Het stuurde dus heel kl*te en deze is gelukkig vervangen.

Wiellager achter ALWEER...in 3 jaar tijd zijn de achterwiel lagers beide 2 keer vervangen. Deze keer moest er 1tje versteld worden en de andere vervangen.

Verder word de tank vanavond vervangen omdat deze lekt en bij een volle tank voor een benzine lucht in de auto zorgt (dan liever ambipuur). Ook een setje 60mm verlagings veren eronder zodat de auto voor en achter 60 mm verlaagd is.

De ronals liggen bij Sixpack die er hopelijk nog iets van kan maken en als winter velgjes komen er rials onder in dezelfde maat (15"-7J) hopelijk kan de ik die vanavond ook monteren.

Ook is de achterklep eindelijk strak en is de tape die rond het achterraam liep vervangen door matzwart. Dus nu is het gat van de wisser en sproeier weg. Ook heb ik de armored doorplates eraf gehaald welke ik had gepolijst..ach het stond niet dus weg. Zodra de rials en verlaging er onder zitten gaat hij op de foto.

Auto is verder al uitgelijnd dus kan ik hem naar de apk brengen die op 9 okt. verloopt.
En dan?...dan de wielkast achter.