Het lassen word over een kleine maand gedaan. De wielkast word geheel eruit gehaald en word een nieuwe ingezet...dus niks geen plaatjes etc.
als ik af en toe in het luchtgekoelde gedeelte kijk is wat ik heb eigenlijk helemaal niks daarom vind ik hun projecten ook zo super..die mannen leveren echt prachtwerk. De golf red het wel.
vandaag bezig geweest de motertjes van de ramen in te bouwen. Oude kabelboom weggemikt en zelf een nieuwe in elkaar gedraait.

motertje passagierskant (bestuurderskant zit precies hetzelfde)

ik wist echt niet wat ik met de schakelaars ging doen...zat te denken om het middenconsole voor elektrische ramen ergens te zoeken maar ik wilde mijn huidige console niet kwijt die heb ik eindelijk zoals ik hem wilde hebben.

Ik bedacht me na het leggen van de kabels dat ik nog 2 kunstof kapjes had liggen van de achterste recaro stoelen. na goed zoeken kwamen die boven water inclusief schakelaars. De schakelaars van de stoelen zijn niet goed om de ramen aan te sturen maar gelukkig had ik bij het setje motertjes ook kabelboom en schakelaars gekregen.
Dus dat ging hem worden. De schakelaars van de ramen ging ik in de stoelen zetten

..haha en het werkt. Nu hebben de stoelen zowel aan de buiten als de binnenkant een kunstof afwerkkap. Het ziet er stuk beter uit en het werkt ook nog eens super. Ik kan met gemak bij beide schakelaars dus een derde is overbodig en tsja wie verwacht nu uitgerekent daar de schakelaars.
morgen de auto weer even goed schoonmaken en opruimen heb ook nieuw onder dashboard dus hij is kwa interieur weer tip top