Wat fijn om te weten dat er nog meer korte nageldragers zijn die met blaren op hun vingers de allom gerespecteerde rims of eternity opknappen.
Ik weet zeker dat ze 4x100 zijn, ze komen namelijk onder een MKII vandaan.
De velgrand van velg 1 ging er met een kunstof hammer moeizaam van af, van velg 2 ging ie er met een klap of vijf zomaar af...was denk ik al eens los geweest (ook omdat er daarop geen blanke lak meer zat). Met het slaan met een hamer op de rand moet je niet op het buitenste slaan, anders sla je er misschien deuken in.
@ cabrio82er
Waar kan ik zo'n 3m borstel kopen?
Kan dat dan op de boormachine ofzo?
Past dat wel precies in het geultje, de smalle rand tussen boutjes en buitenkant v/d ring?
Ik hoor graag van je. Thx!
Dat van dat master-schuurpapier wist ik niet maar je hebt wel gelijk, is piskwaliteit. Jou ontgaat ook niets op foto's hè?
@ retro hans
Ziet er goed uit Hans.....kan het bÃ*jna niet geloven dat ze zo kunnen worden maar het is wel een goede stimulance. De jouwe zien er zéér puik uit
@ Algemeen
De buitenste ring moet natuurlijk glimmen, als een spiegel. Het hart spuit ik in hoogglans zilver. Ik weet dat zwart o.i.d. ook heel mooi is maar ik wil echte basic wielen die er uit zien als nieuw.
Naafdoppen:
- Buitenste ring in hoogglans zilver
- Dop in originele kleur óf ook in hoogglans zilver
- BBS logo in zilver met witte text
Nieuwe ventielen
Nieuwe ventueldoppen, de lange zilveren doppen met BBS logo
En dan....