
26-01-2006, 20:31
|
 |
Volksforum Crew - S2 Racer
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,881
|
|
Quote:
Originally Posted by vwmk2driver
zo nog uitgebreid resourch gedaan over de turbo.
word een garrett gt28rs.
zat lange tijd te twijfelen tussen de 28rs en de 28r maar het schijnt dat je met de 28rs net even meer kent enzo.
nu heb ik een vraagje die turbo is dus water gekoeld.
moet ik die dan gewoon ergens aan het koelsysteem van de motor vast koppelen?
of is het beter om een apart koelsysteem te maken? dus met een klein radiateurtje met koelvin en een waterpompje.
|
Ook al es gekeken wat een GT28RS kost?
De waterkoeling van de turbo kun je het beste integreren in je huidige koelsysteem. Een grotere radiator is aan te bevelen (lees: noodzakelijk) Nog een tip voor het zelfbouwen van het uitlaatspruitstuk: zorg dat de turbo zo dicht mogelijk bij de cilinderkop zit.
|