View Single Post
  #12  
Old 21-10-2005, 12:45
Alex's Avatar
Alex Alex is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 670
Send a message via MSN to Alex
Default

Quote:
Originally Posted by Clawfinger
Het lijkt me sterk dat alletwee meters kapot zijn... Weet je wel zeker dat de bedrading goed is (aangesloten)?

Ik heb zelf een olietemperatuurmeter in m'n Golf 1 gezet... gewoon een passende temperatuursensor als aftapplug gebruikt... Dus er loopt een draad vanaf de sensor naar de meter, die op G is aangesloten... De op de plus aangesloten draad gaat naar een stekkerblokje die oorspronkelijk voor een klokje bedoeld is... Maar ik wil hem nog anders aansluiten, over het contact zeg maar... En dan is er natuurlijk nog de massa en volgens mij ook nog een draadje van het lampje die ook naar het stekkerblokje gaan...

Ik weet niet precies hoe het bij jouw cabrio zit, maar ik denk dat het principe wel hetzelfde moet zijn

En nog ff over die sensoren... je kunt in principe bij elke Brezan wel zo'n sensor bestellen/kopen!


Alles is goed aangesloten, dat is nu juist het gekke...

Dit is het topic er over..

Maar iig bedankt voor het meedenkenen mocht je nog een idee hebben hoor ik het uiteraard graag!
Reply With Quote