
20-10-2005, 22:59
|
 |
VW Enthousiast
|
|
Join Date: Oct 2005
Posts: 206
|
|
Het lijkt me sterk dat alletwee meters kapot zijn... Weet je wel zeker dat de bedrading goed is (aangesloten)?
Ik heb zelf een olietemperatuurmeter in m'n Golf 1 gezet... gewoon een passende temperatuursensor als aftapplug gebruikt...  Dus er loopt een draad vanaf de sensor naar de meter, die op G is aangesloten... De op de plus aangesloten draad gaat naar een stekkerblokje die oorspronkelijk voor een klokje bedoeld is... Maar ik wil hem nog anders aansluiten, over het contact zeg maar...  En dan is er natuurlijk nog de massa en volgens mij ook nog een draadje van het lampje die ook naar het stekkerblokje gaan...
Ik weet niet precies hoe het bij jouw cabrio zit, maar ik denk dat het principe wel hetzelfde moet zijn
En nog ff over die sensoren... je kunt in principe bij elke Brezan wel zo'n sensor bestellen/kopen!
__________________
Audi - Vorsprung durch Technik
|