Zal ook weer eens updaten.
Afgelopen half jaar toch behoorlijk wat gedaan.
Na het afstellen bleef ik gezeik hebben met de originele ECU dus eind mei maar een VEMS motormanagement systeem ingebouwd, uiteraard weer opnieuw laten laten afstellen door de mannen van Beek begin augustus en toch met weer een paar paardjes extra. (maar nog niet genoeg)
Iets meer voorontsteking kunnen geven door het ontbreken van een knock sensor en ietsje meer boost.
Hier ff mee gevlamd en toen maar eens begonnen met afwerken.
Ook de FIA hoofdstroomschakelaar een nieuwe plek gegeven met nieuwe kabels 35mm2 ipv 50mm2, Innovate meters verkocht, schakelaars op dashboard voor koelfan lage snelheid, bosch 044 pomp, n75 (switchen tussen hoge en lage boost) 12v aansluiting. Hoge snelheid fan en tankpomp gaan via de VEMS
Radio met bekabeling is eruit en nog wat spul wat niet meer gebruikt wordt
To do:
Hemel met abc stijlen eruit
volledig kaal schuren en goed in de lak zetten.
Doorlassen
Kooi als het budget toereikend is
AIM/Racetechnology display omdat de tellerbak niet meer werkt.
Proberen her en der nog wat gewicht te dumpen
Gaten van oude stoelframes dichtlassen in de tunnel en dorpels
Nieuwe goede stoelframes volgens FIA lassen
Remleiding naar handrem en achterremmen fatsoenlijk leggen
kabelboom opnieuw leggen en waar mogelijk uitdunnen.
ander inlaatspruitstuk voor meer power.
Knopje voor claxon maken
Shiftlight
en nog wat kut klusjes, ding staat toch geschorst.
Fototjes

Kabelboom erin

Oliekoeler was ook nodig, constant 120 graden is ook niet goed, 80 graden koelwater thermostaat zit er ook in

Nieuw volledig chromoly subframe en draagarmen
Paar kleine filmpjes, verwacht er niet teveel van.
https://youtu.be/acgZpxQTrUs
En nog een hele kleine
https://youtu.be/ny6qvBuTba4
en een wat langere gefilmd met een aardappel
https://www.youtube.com/watch?v=eKqqRXUCG30

Beetje schuren

deels in de grondverf, dan roest het niet verder.
Grafiek
Dat was het weer.