
16-11-2014, 10:36
|
 |
Draaideur Donateur - Retroracer
|
|
Join Date: Mar 2005
Posts: 936
|
|
Quote:
Originally Posted by Turbo-Variant
Met 1 of 2 tikken met de beitel om de kerf te maken en een fikse tik om hem los te tikken ben je klaar. Minder dan 30 seconden werk.
Wil niet weten hoelang je bezig bent om te kutten met een dremel en die koppen eraf te slijpen.
(al is het maar om de dremel uit het doosje te pakken, juiste stukje erop te zetten, stekker insteken, bril op, etc.  )
Goed gereedschap en fatsoenlijk werken scheelt een hoop. Dan draai je de bouten van de aandrijfas zeker niet rond. Een dop uit de knakenbak van de praxis en ff snel losrammen met luchthamer zonder de boel schoon te maken of erin te tikken levert je een hoop extra gekloot op als je het daadwerkelijk met een dremeltje wilt losmaken. 
|
Hier sluit ik mij volledig bij aan Kenny.
En je vernield ook verder niks met de slijpschijf zoals je metalen stofhoes bevestigingsring etc.
__________________
There`s no substitute for Turbo engines
Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro
Rallyegolf
|