
19-10-2014, 21:21
|
 |
Volksforum Aandeelhouder - Performance>>>
|
|
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,944
|
|
Quote:
Originally Posted by jellehier
Juist wel
Als je namelijk in het lage druk gebied voor op je motorkap openingen maakt gaat de warmte van je radiateur en intercooler etc daardoor naar buiten
Het word er dan als het ware uitgezogen
|
Mijn uitleg was denk niet duidelijk  Ik bedoelde juist dat ik de lucht alleen bovenlangs wil afvoeren niet onder de auto
Zoals de foto's die je laat zien, zoiets wilde ik dus ook voor mijn auto, maar ook nog eentje verder naar achter om de hitte bij m'n spruitstuk weg te krijgen. Alleen had ik niet nagedacht over het drukgebied voor de voorruit
Jammer van de geringe ruimte onder de kap, anders zou ik zo'n gat in m'n motorkap maken en onder de motorkap een soort glijbaan vanaf de radiateur naar boven toe  Dan ben ik al wel van die radiateurwarmte af, maar nog niet van de spruitstukhitte welke ook behoorlijk warm is 
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62
GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN
Honda CRF450 SM 
KTM EXC 525 Racing SM
|