View Single Post
Old 05-01-2014, 21:50
jordy55 jordy55 is offline
Forum Newbee

Default Golf 1 cabrio motor ombouw naar 16v

Hallo,

Een kennis van mij is bezig met een motorombouw, hij had eerst een 1.8 8v en gaat er nu een 16v in leggen nu heeft hij alleen wat problemen met de bekabeling we hebben hier en daar nog wat stekkers losliggen en we zijn er nog niet achter welke waar hoort ook hebben we geen vonk bij het starten de bobine is wel goed maar er komt geen 12v erop te staan
hierbij wat foto's van binnen in de auto.

Stekker met groen/zwart en wit/rode draad

2 stekkers, 1 rood/wit en 1 rood/zwart

Dee komt bijde tellerbak weg

Deze groene en zwarte komen uit een kastje met VDO erop, wat doet dit kastje precies

De klok werkt ook niet ledjes springen wel aan met contact erop

Dit is de ecu die erin zit

Deze stekker hebben we over en kan makkelijk tot aan de andere kant van de motorruimte, er zitten wit bruine kabels aan

op deze draad komt geen 12v te staan als ik het goed heb loopt deze naar de ecu en de andere naar de zekeringkast

Deze komen van onder bij de versnellingsbak weg met de kleuren zwart/rood en zwart/wit

Deze zit bij de startmotor zodra je hier 12 volt opzet hoor je volgens mij de klep bij de blauwe stekker klikken

Deze kabel hebben we nog over een groen/rode

Zelf heb ik al zoveel mogelijk gekeken op a2resource maar kan er zo nog niet uitkomen ook kon ik nog geen duidelijk schema vinden over de ecu. hebben jullie mischien een idee wat wat is. Ik hoor het graag
Reply With Quote