View Single Post
  #6  
Old 14-07-2013, 17:11
fearless's Avatar
fearless fearless is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2012
Posts: 355
Default

Quote:
Originally Posted by Sjon
Of originele gewoon laten rondpompen: t-stukje ertussen met drukregelaar (0,15 bar) naar carb's.

Want? Das trouwens zelfs een omweg: contactpuntjes zitten alleen in
sleeptuimelaars met een andere nokkenas-aansluiting.
Hallsensor-ontsteking pakken van een vroege smallblock hydrostoter:
bijv. polo's van 1986 t/m 1991, bij voorkeur motorcode MH, maar HZ of NZ werkt ook.
(indien nodig 't losse kabelboompje erbij)


Ja dat kan ook. Ik ken de vw blokken niet zo goed.
Ik had het op mn golf 1.1 met de originele onsteking.
Op mn opel 16v met contactpunten, later vervangen voor een hallgever. (gti onsteking verbouwt)

Die drukregelaar kan ook, het is maar net wat je zelf makkelijk vind.
Reply With Quote