View Single Post
Old 16-01-2004, 02:10
Volkswouter's Avatar
Volkswouter Volkswouter is offline
Forum junkie

Europese koplamp heeft geen geintegreerd knipperlicht.

Wat bedeoel je precies met koplamppot? De bult aan de binnenkant van het scherm waar de lamp in valt? Die zit gewoon aan het scherm vast.

Lange achterklep zijn er nog wel redelijk wat van,de voorklep is iets lastiger.Bij mijn weten is het achterpaneel idd. anders.

Treeplanken durf ik niets over te zeggen! Heeft misschien iets met de lengte van de voorschermen te maken of de bevestigingsgaten in de schermen zijn anders.Ik weet het niet.

Van welk jaar is jouw Kever? Heeft hij al fuseekogels?,want dan kom je nooit zo makkelijk laag als wanneer je fuseestukken hebt met fuseepennen.

Verlagen van de as is vrij simpel.In het midden van de as zit een bout die de torsieplaten op zijn plek houd.Er zit daar in het midden een soort bus in de as waar de platen in geschoven worden.Nou kun je naast die bus de as doorslijpen ,het complete zooitje verdraaien en weer vast lassen. Of je zet er gelijk stelplaatjes op.Kun je de hoogte veranderen.In dat geval moet je een sleuf slijpen in de as zodat je borgbout van de torsieplaten kan verdraaien.