Thread: Corrado g60
View Single Post
Old 17-11-2012, 19:14
superbeast's Avatar
superbeast superbeast is offline
VW Guru

Vandaag naar driebergen en naar ettenleur geweest om naar een andere corrado g60 te kijken.

Uiteindelijk die uit ettenleur meegenomen, tis een (lc3y) bordeaux rood mettalic kleurige corrado g60 met azev brede velgen eronder zal morgen wat fotos plaatsen.

Der zit een rs look bumper op die al totalloss is, maar dat geeft niet want die had ik er zowieso al afgesnokt.
dan gaat de ori bumper erweer op van de de zwarte corrado, tevens een nieuwe kentekenplaat regelen de oude zit een trekhaak afdruk in van een anwb man

de ori achterlichten van de zwarte corrado zet ik over op de bordeaux rode.

Verder het interieur overzetten, in ieder geval de voorstoelen de foam is rot en de bekleding is doorgesleten.
Ook nog de ori uitlaat van de zwarte corrado afhalen, die mag weer onder de paarse, hier zit geen middendemper meer onder en de einddemper is zo omhoog staande dtm pijp waar je doof van word.

verder een hoop bonnen erbij van wat er vervangen is en dat is redelijk veel.
zit wel een rotplekje op de dorpel en de linkerdeur schaaft het linkerspatbord bij open doen.
Bodem is voor de rest keihard en goed in de tectiel gehouden, heb hem nog op de brug gezet om te kijken.

Dat was bij de corrado in driebergen helaas niet het geval een rotte vloerplaat met doorgroei naar de dorpel

Op de terugweg nog een keer stilgevallen omdat de accu leeg was, heeft al een tijdje binnen gestaan bij de vorige eigenaar ivm nieuwbouwhuis te weinig tijd heeft.
Maar na aanduwen, bleef die draaien dus zonder radio, verlichting, verwarming naar huis gereden.
thuis accu eruitgehaalt en een andere erin, en de lege op de lader.
gaf toch aan dat ie alweer halfvol was in een uurtje tijd.
abs fout ben ik ook gelijk kwijt na de volle accu erin gezet te hebben.