17-09-2012, 16:46
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Golf 2 start soms niet
Goedemiddag,
Bij deze een probleempje met een Golf 2
Ik zou het zo goed mogelijk proberen uit te leggen dit omdat ik het zelf nog niet mee heb gemaakt.
De auto is van mijn moeder en als zijn een stukje heeft gereden en ze parkeert de auto en komt na een uurtje ongeveer weer bij de auto wil deze niet starten (voor zover ik weet doet die niks) start wel maar pakt niet aan.
Vervolgens word ik met me vader erop afgestuurd om de auto op te halen, eenmaal bij de auto is het meteen weer starten en lopen en is er verder niks meer aan de hand.
Weet toevallig iemand wat dit probleem kan wezen, we hebben de auto nou 2 maand en we worden langzamerhand er gek van vooral omdat als we de auto ophalen er niks meer mee is.
Ik en me vader (beide automonteurs) weten niet wat het probleem kan wezen dit ook omdat wij het nog niet meegemaakt hebben met de auto.
We hebben bougies al nagekeken maar deze zijn z.g.a.n
Daarnaast hebben we ook een brandstoffilter vervangen maar dit is het denk ik ook niet.
Daarnaast heeft me moeder het ook over dat hij schuurt of knarst met starten dus dan ga je al gauw denken aan de startmotor, maar zoals ik al zei wij hebben het probleem nog niet meegemaakt dus weet ik ook niet hoe ik het kan oplossen.
Graag hoor ik van jullie wat dit kan wezen.
Groeten Mike
|