
07-07-2012, 19:06
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,687
|
|
Quote:
Originally Posted by tim_j
nee hoeft ook niet.
vanuit het motorruim: - Moer los.(zuigerstang tegenhouden met inbus 7!)
- Ronde schijf verwijderen.
- Moer met 2 sluiven los, dat is wel wat lastiger zonder doppie, ik ben met een flinke schroevendraaier aan het tikken geweest.(zuigerstang tegenhouden met inbus 7!)
- Dan vanonder de veerpoot uit het gat halen, en de toplager verwijderen.
- Nieuw toplager erop doen.
- Moertje met 2 sleuven weer vastdraaien met de hand.
- Veerpoot weer in de wielkast steken.
- Beetje druk onder de poot zetten.
- moer met 2 sleuven weer vast draaien met t doppie, of vast tikken. (zuigerstang tegenhouden met inbus 7!)
- Auto volledig laten zakken.
- moer met 2 sleuven goed vast draaien met t doppie, of vast tikken.(zuigerstang tegenhouden met inbus 7!)
- moertje erop. (zuigerstang tegenhouden met inbus 7!)

|
voor de zekerheid nog even een check, ik hoef dus geen veerspanners te gerbuiken bij het vervangen van de veerpootlagers?
__________________
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot"
|