View Single Post
  #17  
Old 07-07-2012, 19:06
levis's Avatar
levis levis is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,687
Default

Quote:
Originally Posted by tim_j
nee hoeft ook niet.

vanuit het motorruim:
  • Moer los.(zuigerstang tegenhouden met inbus 7!)
  • Ronde schijf verwijderen.
  • Moer met 2 sluiven los, dat is wel wat lastiger zonder doppie, ik ben met een flinke schroevendraaier aan het tikken geweest.(zuigerstang tegenhouden met inbus 7!)
  • Dan vanonder de veerpoot uit het gat halen, en de toplager verwijderen.
  • Nieuw toplager erop doen.
  • Moertje met 2 sleuven weer vastdraaien met de hand.
  • Veerpoot weer in de wielkast steken.
  • Beetje druk onder de poot zetten.
  • moer met 2 sleuven weer vast draaien met t doppie, of vast tikken. (zuigerstang tegenhouden met inbus 7!)
  • Auto volledig laten zakken.
  • moer met 2 sleuven goed vast draaien met t doppie, of vast tikken.(zuigerstang tegenhouden met inbus 7!)
  • schijfje erop.
  • moertje erop. (zuigerstang tegenhouden met inbus 7!)
  • ff rijden.




voor de zekerheid nog even een check, ik hoef dus geen veerspanners te gerbuiken bij het vervangen van de veerpootlagers?
__________________
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot"
Reply With Quote