
24-04-2011, 07:55
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Jul 2008
Posts: 3,538
|
|
Quote:
Originally Posted by seven13
is het lastig ombouwen eigenlijk , ik heb een 1.8 k jetronic in mijn jetta 2.
|
je haald je injectie er helemaal uit (op de injectoren na)
je monteerd het spruitstuk en de carbs, dan moet je je vacuum en je gas /choke kabel maken en laten afstellen.
spaghetti is ivm ruimtegebrek bij een 8v geen overbodige luxe trouwens.
nadeel van de 8v is dat je carbs pal boven je uitlaat spruitstuk zitten en dus 100% zeker moet zijn dat er geen bezine lekt, en je hebt hele warme aanzuig lucht.
alternatief: crosflow cilinderkop van bijvoorbeeld een 2.0 8v US motor, dan zitten ze aan de voorkant 
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!!
---=WEBER INSIDE=---
http://nightshift.hipstreet.nl/
Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
Klinkt interesant die motorspecs van je.
Jammer dat het kapot gelopen is
|
|