ik heb weer een beetje geklust en gepoetst, dus tijd om wat foto's op een rijtje te zetten. Voor mezelf, maar mischien dat er wel wat nuttigs tussen staat!
Ik heb het koelwater systeem van binnen en van buiten schoon gemaakt, en de kap opnieuw gezwart. Dit geld ook voor het luchtgedeelte,
de ontsteking en de slijtdelen van het de schakelstangen zijn vervangen, ben nog op zoek naar één onderdeel wat naar mijn denken de laatste speling veroorzaakt (zie de foto), weet alleen niet hoe dit heet/nummer om een nieuwe/goede te bestellen.
On elektrische is de auto geloof ik weer zo goed als orgineel, het heeft wel een aantal nieuwe schakalaars, een zekeringkast en een stekker gekost. Alle verbindingen die niet orgineel waren zijn gesoldeerd en van krimpkous voorzien.
De rotte plek bij de ruitenwisser is verwijderd en de motorruimte heb ik schoongemaakt.
Mischien dat er komende week een zwart leren interieur inkokmt maar dat is nog even spannend, weet namelijk nog niet zeker of ik mijn gordelsluitingen hierop over kan zetten.

dit is er gebeurd

Rotte plek eruit:

Bijna schoon:
Hierna is het hopelijk zomer en dus tijd om van de zon te gaan genieten!