View Single Post
Old 29-12-2010, 20:25
Thomas's Avatar
Thomas Thomas is offline
Volksforum Aandeelhouder

Hier in de buurt zie je regelmatig Polen rondrijden met een T4, ze komen hier altijd goedkope wagens ophalen.
Drie zware jongens in een XL uitvoering met daarachter een grote autoremorque...zoveel zorgen maak ik mijn niet over de sterkte van de bak

Ik heb een geschat vermogen van rond de 150 pk, ik kan mij meten met ne kameraad van mij.
Hij rijdt een golf 4 met 130 pk en een chip.

Ik heb binnen enkele weken nog een labo vermogenmeting op school, hopelijk krijg ik tegen dan eindelijk eens alles op punt en kan ik hem eens op de rollen zetten.

Ik moet nog steeds een deftige IC oplossing bedenken, khad er eentje steken van een mercedes sprinter. Deze was een aftermarket en naar mijn mening de flow niet echt dat wat het moest zijn. Ook de weg van en naar de turbo was te lang met als gevolg een veel te groot turbo gat.
Dan moet ik nog een nieuwe koppeling steken en hopelijk eindigen we met een nieuwe 5de versnelling...

Iemand enig idee als deze tandwielen ook ergens anders te verkrijgen zijn en onder welke code/benaming kan ik deze gaan bestellen?!
- Golf IV GTI TDI Exclusive - Powered by VVT [237 pk & 469 nm]
- Golf 3 M-TDI
Reply With Quote