![]() |
vw golf mk2 2.0 8v swap
Hallo!
Ik heb een vraagje, Ik heb een golf mk2 1.6 staan en ik wil graag iets meer power. Hiervoor heb ik een mk3 gti 8v gehad en dat blok vond ik opzich wel oké. Nou is mijn vraag: Wat heb ik nodig en moet ik doen om een 2.0 8v in het chassis van een 1.6 mk2 te hangen? Mvg, Lennart |
Zekeringkast
Kabelboom Motor/bak Subframe Radiateur Benzinepomp ECU Als je startonderbreking hebt, moet je die met de computer en het contactslot en al overzetten Wat je moet doen is boven de schokdempers losdoppen Aan de onderkant het subframe losdoppen Alle leidingen en kabels demonteren/afkoppelen (niet afsnijden) Uitlaat bij het spruitstuk losdoppen Dit doe je bij alle 2 de auto's. Dan kun je het hele spul zo in 1x omhangen met de motortakel. Daarna leg je de zekeringkast op z'n plek, alles aanstekkeren en dan is het starten lopen. Op het forum staan genoeg mensen met vragen mbt motorswaps dus ook als je even zoekt kom je een hoop tegen ;) |
mijn dank is groot!
|
Als je het subframe ook ombouwt heb je wel een breder spoor op de vooras en een andere steek.
|
Subframe niet. Wel als je de draagarmen fusee's en steekassen overzet.
|
All times are GMT +1. The time now is 16:21. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.