![]() |
L16 is een meetpunt (of aansluitlip?) op de relaisunit, verbonden met draad 15 (plus via het contact).
|
Mhhh welk relaisunit wel chique als ik het het origineel krijg is het gelijk af gezekerd ook.
Dan hoef ik ieder geval geen afzonderlijk zekering houdertje er tussen te zetten ;) |
Twee bruine draden op je choke is omdat het een massagestuurde schakelaar is. De +12V staat in dit geval op je lampjes.
|
:thumbup: zag het net ook pas aan de draad kleur nr's :rolleyes:
|
Vandaag het lichtje even mee genomen voor de choke en handrem waarschuwing.
En wat een techniek en dat voor een MK1 :D zit gewoon een printplaatje in :D Maar geen aansluiting voor het choke lampje :shake: En ik heb de juiste tegen stekker niet :shake: Nu zie ik de aansluiting 15 en BR wel maar voor wat zijn die twee andere aansluitingen ? L en OL ? ![]() ![]() ![]() Zou het mogelijk zijn om iets van een wissel schakeling te maken wordt alleen lastig bij choke aan en handrem omhoog :rolleyes: |
|
Quote:
De letters A t/m F geven aan dat die draden verdergaan naar het volgende deel van het schema, maar in de auto vind je ze dus niet terug. |
|
De draad vanaf zekering 9 komt uit het zekeringenpaneel op pennen 11 en 15 van connector A. Welke dat pecies is staat helaas niet in mijn schema's.
|
Bedankt Erik dat kan ik natuurlijk gewoon even door meten.
Ik heb nu net als in het schema de beide lampjes aan 1 kant door gelust van contact 15 naar T4/2. En dan de draad T4/3 bruin aan de andere zijde van je het choke lampje gesoldeerd die dan op de choke schakelaar kan. En dan nog een draad op het handrem lampje contact BR die dan dadelijk naar de handrem schakelaar gaat. Kan je het nog volgen :D O ja en ik heb nog een netter afdek kapje gevonden waar ook het choke teken op staat :thumbup: Test ![]() ![]() ![]() ![]() :cool: |
Quote:
Duidelijk heb jij een beter schema :D staat tie online ? |
Kwijlkwijl, ik moet ook zo'n kapje zoeken!
|
Ik had hier ook mazzel mee de rechts had ik in me dashboard on aangesloten.
En de rechter vond ik bij toeval zo net in de zak met reserve schakelaars. Waarschijnlijk komt deze uit me eerste MK1 die was origineel een 1100. Daar heb ik ook de choke knop uit maar dit wist ik niet meer :D |
Quote:
Nee hoor, die info komt uit het schema wat je zelf postte (die laatste, waar zekering 9 omcirkeld is). |
All times are GMT +1. The time now is 16:44. |