Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   US knipperlichten (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=62586)

Melvin 25-11-2009 19:52

US knipperlichten
 
Je ziet het wel vaker, auto's waarbij de knipperlichten altijd meebranden. Sowieso standaard op bijna alle Amerikaanse auto's, maar je ziet het ook steeds vaker op Europese auto's. Nu is er de mogelijkheid om dit op iedere auto te plaatsen, zodat jij ook die unieke Amerikaanse look krijgt en net dat kleine beetje meer opvalt!

Ik bied hierbij modules aan waarmee je dat effect bereikt, zogenaamde US Lights. Deze zijn universeel voor iedere auto en sluit je eenvoudig aan op je knipperlichten en stadslicht. In tegenstelling tot eigenbouw-sets en andere oplossingen, hoef je niets te verbouwen en niets zelf te fabriceren.

Na het aansluiten branden je knipperlichten altijd (zwakker als normaal) als je je verlichting aanzet. Als je gebruik maakt van je knipperlicht, lichten ze feller op. Als je je knipperlichten aanzet, branden ze dus fel-zwak-fel-zwak-fel, waardoor er geen onduidelijkheden kunnen ontstaan bij mede-weggebruikers.

1 set US Lights bestaat uit 2 losse modules, voor ieder knipperlicht één. Omdat het elektronica is, dat je zelf aansluit, is het wel op eigen risico. Desondanks doe ik niet moeilijk; mocht er onverhoopt in de eerste maanden een module stuk gaan, vervang ik die kostenloos.

Prijs:
20 euro inclusief verzendkosten (zowel naar NL als België)

Installatie handleiding
TIP: Je kan de module uitrusten met connectors, dan kan je het eenvoudig los en vast maken zonder te knippen!

Foto set:



Foto's:



Normaal



Knipperlicht aan

Video:
YouTube


Bestellen:
Via PB graag, of via mijn site www.uslights.nl (dat is eenvoudiger met klantgegevens, verder ben ik geen officieel bedrijf, ik doe dit puur uit hobby!)

riendert 13-12-2009 16:10

blijf de stanslicht functie van de koplampen intact? op bovenstaande foto's niet.

Melvin 13-12-2009 16:40

Kan, afhankelijk van hoe je het aansluit! Ik heb ervoor gekozen om het stadslicht signaal te onderbreken en alleen door de USLights te sturen, maar je kunt er ook voor zorgen dat je stadslicht in je koplamp gewoon blijft werken! :)

riendert 17-12-2009 18:39

oke dat is duidelijk.

Arne 17-12-2009 19:11

Ook wel aardig om te vermelden is dat je auto er gewoon mee goedgekeurd wordt.

Oudelut 17-12-2009 19:30

Mits je ook je standaard-stadslicht nog hebt overigens, anders worden je knippers je stadslicht, en dat mag officieel niet oranje zijn... ;)

Melvin 17-12-2009 19:46

Ik ben er zelf ook al meerdere malen mee goedgekeurd, op de manier hoe ik het doe, dus alleen stadslicht in de knippers, was telkens geen probleem...

Mocht je er bang voor zijn, kan je het setje er ook altijd makkelijk weer uithalen, dat is het voordeel!

JOEY88 18-12-2009 12:55

Je handleiding werkt niet meer, en heb je toevallig een foto waarbij dit gemonteerd zit bij een Golf 3 want ik heb wel belangstelling hierin.

Melvin 18-12-2009 13:07

Excuus, de handleiding is weer gemaakt...

Ik weet dat er mensen met een golf 3 het ook gemonteerd hebben maar ik heb daar zo geen foto's van... Even rondzoeken of er moet zich iemand geroepen voelen om een foto te plaatsen!

c-bbs 18-12-2009 20:17




PB Mellyville!

Misha 23-12-2009 21:26












De Limburger 25-12-2009 14:59

Yep ook ik heb de US-Modules weer gemonteert in de wagen zal morgen even foto's maken ervan.
Het blijft gewoon super uitzien.
Gr Ronnie

EDIT:

Foto


g1-driver 25-12-2009 17:25

Het schema dat jij hebt getekend.. blijven daarmee de gwne stadslichten in de koplampen branden?

De Limburger 25-12-2009 17:42

Zoals je kan ziet zie je dat de + kabel van het stadslicht niet onderbroken is, dus dan blijft je lamp gewoon mee branden wanneer je het licht aan zet.
Ik heb nu de + kabel alleen op de witte draad aangesloten. En geen + meer op het stadslicht zitten dan brand die dus niet mee.
Gr Ronnie

Melvin 25-12-2009 18:08

@De Limburger, klopt helemaal, bedankt voor je reacties!

Je auto ziet er ook ECHT een stuk toffer uit zo, helemaal goed!

g1-driver 25-12-2009 19:45

ok dan had ik het toch goed voor ;)
Mellyville: pb :D

Dub-Detail 31-12-2009 10:09

Op mijn jetta mk1.


GaryVW 01-01-2010 19:22

Mijne zitten er ook alweer een tijdje in.
ziet er echt super uit. :thumbup:



Vains 02-01-2010 18:17

Hier een foto van op mijn Corrado 16v destijds, een corrado stond er nog niet tussen zag ik ;)



donmario 05-01-2010 17:52

hey
vandaag men setje aangekregen en eventueel in het weekend proberen te installeren
greetz


All times are GMT +1. The time now is 12:21.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.