![]() |
Wat foto'tjes :) Heb vanmiddag een nieuwe zwarte siersticker geplakt. Is helaas niet 200% netjes recht, maar ach. Het was m'n 1e keer :tongue:
De motorruimte is intussen ook wat schoner en heb ook de kabels zo netjes mogelijk weg gewerkt :thumbup: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
word netjes zo :thumbup:
|
Dankje!!
Caddy heeft ook beurtje gehad. nieuwe olie + oliefilter nieuwe thermostaat + valma koelvloeistof nieuwe bougies nieuwe brandstoffilter nieuwe multieriem (is dat zelfde als v-snaar?) |
mn 2e caddy :D
![]() ![]() ![]() |
Kleine update, 1 wielmoer gehaald. Was krom... :D
Maandag APK voor het eerst in 4 jaar haha :thumbup: Ik hoop dat ie zonder teveel dingen doorheen komt :) Banden achter is aandachtspuntje en koplampen moeten zoiezo afgesteld worden. |
Hallo Berhard,
Ik heb je hele topic door gelezen prachtig zoals je het aan pakt en het is een mooie caddy geworden. Veel succes morgen bij de APK maar als ik de foto s zo zie zal het wel mee vallen denk ik :thumbup: |
Ik ben een blij man :thumbup: :D ]
De lagers achter zijn nieuw, maar hadden nog klein beetje speling. Kwestie van afstellen. Bandjes achter zijn aandachtspuntje voor in de toekomst :tongue: ![]() ![]() |
Gefeliciteerd!
|
Mooi hoor maar ja het kon ook bijna niet anders :thumbup:
|
super kerel gefeliciteerd :thumbup:
|
Na de verse APK meteen anwb gebeld om te verzekeren. Alles ging goed tot dat:
"meneer wat is de meldcode?" "heeft u even?" "ik heb slecht nieuws..." Ik heb nu dus verzekeraar die mij aanbevolen werd in het andere topic. Ging helemaal goed en volgende week ontvang ik groene kaart e.d :thumbup: @ Douwe, bedankt :D @ Nico, ja kon ook bijna niet anders! Maar stiekem weet je maar nooit :tongue: @ Evert thnx!! Heeft ff geduurd... maar ben er nu wel superwijs mee Nog paar to-do's: Dashboard afbouwen Instaplijsten Antenne netjes wegwerken Achterklep in de toekomst strak maken/spuiten Iets van een reling of oogjes voor de laadbak. Dorpellijsten in het zwart. Dat was het zo'n beetje :thumbup: |
Mooi dat de boel voor elkaar is nu kun je rustig alles verder af maken :thumbup:
|
Vrijdag wordt ie uitgelijnd :thumbup: Zaterdag meteen een proefrit van paar honderd kilometer om m'n nieuwe (goede gebruikte :tongue: ) velgen op te halen!
|
Nou mooi veel plezier wat voor velgen heb je gekocht voor je caddy??
|
Dat weet 1 iemand op het forum haha, ik zal wel foto posten als ze er onder zitten :thumbup:
|
Nou vol verwachting klopt ons hart :D :thumbup:
|
En...zitten ze eronder? :)
|
Ik had de caddy smiddags meteen op de brug gezet om ze eronder te zetten :thumbup: Zit nu ook nieuwe dynamo op :thumbup: Ik moet zeggen, ze staan echt super!! Ben er zeer content mee :)
Alles nieuw: ![]() ![]() ![]() |
Staan hem goed! Zijn erg leuke wielen, helaas passen ze niet meer om m`n remmen, anders waren ze ook niet verkocht. Veel plezier ermee :)
|
Dat zijn mooie velgen passen goed bij de Caddy :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 08:40. |