![]() |
Merk weet ik niet meer! Bestel al mijn spullen bij go autoparts in wijk bij Duurstede. Een soort brezan maar dan met goede service :D
Hij was te lang omdat die van een diesel is denk ik. :rolleyes: Maar heb hem ingekort en van de beste man een gratis klem mee gekregen :thumbup: Laatste updates zijn: - nieuwe kenteken verlichting gemonteerd - distributieriem compleet vervangen. Waterpomp was niet nodig (zat geen speling op en geen lekkage) - Dashboard zit erin met alle electra - gordels gemonteerd |
Nieuwe bosch bobine en contactpuntjes. Zodra de motor loopt zal de ontsteking ook afgesteld worden. :thumbup:
![]() |
Nieuwe voetpakking zit erop. Nu de carb eraf is heb ik meteen van de ruimte gebruik gemaakt om goed schoon te maken :thumbup:
![]() ![]() ![]() |
Originele vw gril erin! Geen hoekjes afgebroken o.i.d :thumbup:
Tevens een goede gebruikte achterklep gescoord :D ![]() ![]() |
Mooi hoor!
|
Gaat de goede kant op!
|
Danku :thumbup:
Binnenkort gaat de pierburg er ook weer op. Die heeft 2 uurtjes in een ultrasoonbad gelegen :D |
Mooi om te volgen. knap werk. Ga je het kleppendeksel nog opnieuw lakken?
|
Misschien in de toekomst! Eerst maar ff lekker cruisen :thumbup:
Even een lijstje met wat er aan onderhoud is gedaan: - middendemper/einddemper/ophangbeugels - benzinefilter - luchtfilter - distributieriem incl alle spanrollen - bougies - bougiekabels - rotor/verdeelkap/contactpuntjes - bobine - voetpakking pierburg/alle vacuümslangen/ pierburg ultrasoon gereinigd - temp sensor - koelvloeistof sensor Heb nu ook de voorbumper erop zitten. Heb de hoeken eraf geslepen omdat ik geen bevestiging meer in mijn zijschermen meer heb zitten :D Is misschien zonde van het geheel maar zo kan ik iig mijn knipperlichten en kenteken monteren. |
Bumper erop met nieuwe kentekenplaat+houder :)
![]() |
frapant bumpertje
|
Die is ingekort.
Personelijk heb ik de voorkeur voor origineel in dit geval |
Even flinke update!
Volgende nieuwe spullen komen erop: - remtrommels achter - remvoering achter - remcilinders achter - achterwiellagers - remschijven voor - remblokken voor - remslangen voor - remklauwen - handremkabels - nieuwe koperen remleidingen - Remolie - fuseekogels - stuurkogels - spoorstang L :thumbup: Tevens ga ik morgen mijn achteras en bladveren en ankerplaten poedercoaten + blanke laklaag :D Wordt weer helemaal fris dus!!! Komt ook een weber 32/34 dmtl op.... Pierburg gezeik helemaal zat :mad: Na een week begonnen de problemen alweer... |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
zo zo, lijkt wel sinterklaas
|
ja, we waren bezig en het zag er niet al te fris meer uit allemaal....
Dus alles maar aangepakt. Heb ik daar de komende tijd geen omkijken meer naar :) |
Quote:
Nou idd :eek: :D Ziet er goed uit :thumbup: |
Goed bezig :thumbup:
|
Zo, goed bezig hier!!!
|
Blijf het echt dik vinden zo'n Caddy! Even een stalen voorbumper + achterbumper en hij is af!
|
All times are GMT +1. The time now is 12:40. |