![]() |
echt super....
|
creatief met bbs
![]() ![]() |
Damn dus het kon wel ?? :D
|
bij jou kon het niet gerard
Quote:
bij jou is de rand te dun |
offtopic
![]() [/IMG] van de grootste wrakkengrijper ter wereld heb ik de 3 cilinders en de zuigerstangen gedraaid bij mijn oude werkgever de cliinders hebben een boring van 500 mm en de stangen waren 380 mm en ongeveer 5 ton zwaar |
zoals altijd..zeer netjes.. heb het topic even schoongemaakt
|
indruk
![]() |
bedankt richard
Quote:
:thumbup: |
Tering das niet niks zegt al genoeg over watvoor werk je aflevert als je al voor dit soort dingen moet maken.
|
de accumulator ook
daar waar je die mensen aan het werk ziet zit de accumulator en die is ook door mij gedraaid
is al weer een aantal jaren geleden maar een top tijd was dat !! |
draaibank
de draaibank was 12,5 meter lang ,max draaidiameter 1000 mm ,max draailengte 6000 mm en woog 14.500 kilo
|
oude doos
![]() ![]() ![]() |
eerste foto
met deze zuigerstang hun je 800 ton drukken
|
Mooie foto's Bertil!
|
Indrukwekkend.
|
mercedes 500
![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] |
nog geen foto's van mijn mercedesje? :D
|
Quote:
Daar was ik ook wel benieuwd naar......... :rolleyes: |
mercedes
Quote:
die zijn binnenkort aan de beurt kon niet alles mee krijgen in mijn kleine auto afgelopen vrijdag |
mercedes
![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] vanavond gedaan |
Zo net ff bekeken :D zagen er goed uit ;)
Bertil kerel bedankt voor de wielen nu kan ik gaan polijsten :D |
foto
Quote:
laat je het resultaat wel even zien |
Tuurlijk ;)
|
op dit moment
![]() [/IMG] Quote:
|
Mooi werk daarzo!!!!
We doen trouwens precies t zelfde, wielen opknappen en draaien Nieuwste speeltje, ![]() 2400mmx20000mm 35 ton tussen centers, kan zowat een auto in :D Groeten Romar |
Whoot, best draaibankje.
welk merk en type is het? |
super wil er zo mee werken
Quote:
hier gaat mijn hartje harder van kloppen |
Ik heb 4 19" audi a8 velgen liggen die afgedraaid moetten worden.
Alleen is dit natuurlijk de hele voorkant van de velg. Is dat ook 100 euro voor de 4 velgen? |
heeft even geduurd
Quote:
![]() ![]() |
Iemand hier een adres of telefoon nummer van Bertil voor me?
Mag, moet zelfs via pm voor de privacy uiteraard. Mijn velgen liggen er nu al 2 maanden en op e-mails krijg ik af en toe reactie dus het zou gewoon handig zijn. alvast bedankt |
Hey Jelle,
Ik was vorige week nog bij Bertil......hij zit nog steeds met problemen met z'n voet door het ongeluk dat ie op z'n werk gehad heeft.....hij is er doodongelukkig mee.... :( Hij heeft er nu meerdere setjes liggen waar ie helaas nog niet mee verder kan door de problemen met z'n voet.De genezing duurt helaas langer dan hij zelf gehoopt had. Het werk aan jouw velgen kan ie niet thuis maar doet ie op z'n werk......daarom is het helemaal lastig omdat ie natuurlijk gedeeltelijk in de ziektewet zit. Ik begrijp helemaal dat je baalt , maar geloof me....zodra hij een gaatje ziet om jouw velgen in deze situatie klaar te maken zal hij het zeker doen..... :) Als je verder nog iets weten wilt laat maar horen......... Groeten Jacco |
vandaag
Quote:
vandaag gaan ze gedraaid worden vanavond foto s sorry voor het wachten bertil |
klaar jelle
![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] Quote:
|
Ziet er weer super uit!
|
Bertil hartelijk bedankt! Ik snap wel dat het moeilijk was maar dan kan je beter zeggen dat het even niet gaat dan telkens een datum erop te plakken en elke keer uit te stellen. Maar zoals eerder gezegd ben ik natuurlijk harstikke blij dat het in orde is gekomen! en het ziet er mooi uit!
Mvg Jelle |
mijn exuses voor het wachten
Quote:
ik had ook niet verwacht dat het zolang zou duren veel plezier er mee bertil |
ook klaar
![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] |
De door Berthil gedraaide stalen bussen zijn vandaag gebracht....topwerk!
![]() |
u gaat een eigen bouw ophanging maken :)
|
Quote:
Later misschien...nu eerst motorsteunen..check dit topic maar eens: http://www.volksforum.com/forum/sho...568#post1185568 |
All times are GMT +1. The time now is 03:52. |