![]() |
m.a.w. je betaald 80 euro meer dan nodig? of is het inclusief montage?
|
Quote:
montage zit er deels bij in. komt in ieder geval flinke korting op. wat er nu onder zit is originele schokbrekers maar met verlagingsveren: uiterst ongelukkige combinatie. En om die eronderuit te krijgen heb je meen ik speciaal gereedschap nodig. En dat heb ik niet... |
nee hoor, als je de hele poten eraf haalt en vervangt voor een schroefset heb je niks nodig.
Alleen als je de veren los wilt halen. |
Quote:
Lees en hoor helaas niet veel positiefs over V-maxx, op de tdiclub.nl zijn er een paar ontevreden klanten. Mijn garage vind het rommel. Zelf heb ik geen ervaring met V-maxx, en weet t alleen van horen/zeggen. Aan de andere kant, wat kan je verwachten voor dat bedrag. Alleen de originele vw gti veren kosten al meer icm met gele koni dempers is het nog wat prijziger. Hoop dat jij wel tevreden bent. Ben benieuwt wat jou bevindingen zijn. grtn yal |
zie ook Lennart's nieuwe aanwinst. die heeft direct de V-Maxx verwisseld voor TEC
|
Quote:
Oke, dat maakt het al een stuk gemakkelijker dus! Thanks voor de tip. Wat betreft de kwaliteit van de V-maxx: ik heb proefgereden in een maximaal verlaagde golf 1 (11 cm), en die reed echt prima! Dan zouden het klachten t.a.v. de levensduur van de V-maxx moeten zijn naar mijn idee.. |
edit:
ik kwam gisteravond op marktplaats een nieuwe verlagingsset van KW tegen (40/40 mm verlaging). Een kennis van me heeft twee golfjes 1 gti met deze set en die rijden echt super. Aangezien de V-maxx nog niet besteld was heb ik de KW set gekocht voor dezelfde prijs:D Ergens in maart komt ie onder de auto. |
ik heb v-maxx gehad onder mijne passat variant
na 3 maanden waren mijn achterste dempers al kapot :wow: |
![]() ![]() Eindelijk gisteren de KW verlagingsset gemonteerd. Is een verlaging van 40/40 mm. de hoogte van de achterkant kun je zelf bepalen. Zitten vijf sleuven waar je een stelring in kunt schuiven. Standaard zit de stelring in de middelse sleuf en dat was precies de goede hoogte (voor- en achter even hoog, precies wat ik wilde hebben). Na twee uurtjes klussen was dit het resultaat: Achter: ![]() Voor: ![]() ff die geile snoet op de plaat gezet: ![]() Rijdt echt stukken beter dan eerst! Heb nu btw Monroe Sensatrac schokdempers (voor en achter) in de verkoop, voor €50,-. Verlagingsveren krijg je gratis, schokdempers hebben 5000 km achter hun kiezen. |
All times are GMT +1. The time now is 17:19. |