![]() |
Hmm, ben ik dan de enigste Jetta TD in Brabant? :(
Maar idd, de TD's komen de laatste tijd wel uit de grond groeien :screwy: :tongue: |
zag hem vanmiddag al staan op Qatrebras
ziet er mooi uit |
dank je voor de reacties,
hij gaat achter nog wat omhoog, moet maar even 60'r veren proberen. alleen hoe los ik de loze ruimte op naast mijn corrado achterbank. van die plastic kappen uit een 4 deurs? |
Berend heeft wel van die plastic kappen ernaast, dat vonden wij de mooiste oplossing daarvoor.
Heb de Jetta gister nog snel even bekeken, maar het ziet er goed uit hoor Oane! En zeker voor 1 zaterdag werk. :cool: |
gepoetst, rode achterlichten, bra
![]() ![]() ![]() |
bra mag eraf..verder is ie dik!
|
Erg netjes geworden Oane, mooi wark!
|
Ziet er :thumbup: uit !!
Enkel vind ik ook dat de bra ni helemaal staat op een witte auto :redface: Verder een heel stoere Coupe :cool: |
achter om hoog :shake::weak: ......... voor omlaag :thumbup:
mooie auto man mooi wit is ook niet verkeerd ook zonder friesland stikkert ........ :D |
Ziet er goed uit, maar doe is een ander dop op je trekhaak. Dat blauw staat voor geen meter ;) Verder ziet de jetta er super uit:D
|
probleempje, kachel wordt niet meer warm.
kachel voluit en op stand 3, maar hij wordt niet warm. misschien kabeltje stuk van de bediening? of kachel onder achter het console? |
Waarschijnlijk een verstopte kachelradiateur, of thermostaat. Schroef je slangklemmen daar maar eens los, als daar drap uit komt weet je wel hoe laat het is...
|
Ziet er goed uit zeg ;) Ik vind die bra juist wel stoer staan op wit, steekt lekker af!
Voor inderdaad ietsjes lager doen, dan staat ie weer mooi in verhouding. |
ik vind 'm helemaal goed.... dan mis ik de jetta weer :(
|
Quote:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=32805 Heb de plastiek stukjes voor ernaast ook nog ergens liggen die kan je erbij hebben ;) |
Super Jet!
![]() ![]() |
bedankt benji voor mooie foto's
|
Quote:
heb je ook een bijpas onder de motor kap tussen jou kachel slangen ???? die gaan vaak stuk was toen een trug roep actie als je kachel radiateur ploft merk je het wel aan het water in de auto kabels merk je wel door het ligt gaan van de schuifjes trek die dingen maar eens tussen de slangen vandaan 99% dat het dat is Quote:
of een gekookt ei :D |
Die terugroepactie was toch juist dat je die terugslagklep ertussenkreeg? En niet dat hij stuk ging? Maar wanneer je die klep hebt tussen de koelslangen dan zit die waarschijnlijk vastgerot. Kwestie van losslaan en smeren ;) Of vervangen voor een T-stuk.
|
Quote:
bedoel ik ook :D :thumbup: of andere slangen onder klep er tussen :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 12:52. |